مطالب دورژانس

خرابی جک پارکینگ دورژانس

عیب ‌یابی جک برقی پارکینگی دورژانس کمک می ‌کند تا درب اتوماتیک در وضعیت مطلوبی کار کند و عملکرد قابل قبولی داشته باشد که در نتیجه زندگی ما را آسان ‌تر می‌کند.
درب های خودکاری که به‌ درستی نصب شده باشند، امنیت خاطر و آرامش را برای شما به ارمغان خواهند آورد. اما همه نمی‌ دانند که چگونه نقص عملکرد را تشخیص دهند.
نگهداری درب برقی اگرچه ضروری است، اما کار ساده ای نیست. درست است که درب های خودکار زندگی ما را آسان ‌تر می‌ کنند و به ما این امکان را می‌دهند که بدون نیاز به پیاده شدن از ماشین یا کشیدن دروازه‌ های سنگین، وارد و خارج شویم.
با این حال، مانند همه سیستم‌های خودکار، درب های برقی نیز می ‌توانند مستعد خطا باشند، به همین دلیل مهم است که بدانید چگونه این مشکلات را حل کنید.
عیب یابی جک برقی پارکینگ

علت خرابی جک برقی دورژانس کجاست؟

ابتدا باید علت خرابی را مشخص کنید. عیب یابی می تواند کمی طول بکشد زیرا قسمت خراب می تواند هر جایی باشد.

تمام قطعات جک بازویی یا جک ریلی درب برقی پارکینگ خود را به دقت و یک به یک بررسی کنید و از عملکرد صحیح هر کدام اطمینان حاصل کنید. این کار را برای تک تک قطعات جک برقی انجام دهید تا بالاخره قطعه آسیب دیده را پیدا کنید.

لولا های جک برقی پارکینگ دورژانس

لولا های معیوب یک مشکل چند لایه هستند. لولا ها ممکن است به دلیل استفاده بیش از حد، فرسودگی در اثر آب و هوا یا نصب بد قفل شوند.

همه لولا ها به یک شکل عمل نمی کنند، به خصوص زمانی که مربوط به مدل های درب اتوماتیک باشد. توجه داشته باشید که تلاش نادرست برای تعمیر می تواند آسیب بیشتری وارد کند.

عیب یابی جک برقی پارکینگ دورژانس

با خرابی جک برقی دورژانس، راحتی و سهولتی که به آن خو گرفته اید، از بین خواهد رفت و برای باز و بسته کردن درب مجبور خواهید بود از مکانیسم دستی استفاده کنید.

تلاش برای عیب‌ یابی باید از خود دستگاه شروع شود. در وهله اول، نرم افزار باید در تمام دستگاه های تلفن همراه یا ریموت کنترل ها به روز شود.

در وهله دوم مطمئن شوید که گیرنده های درب باز کن برقی به درستی کار می کنند. اگر این تلاش‌ ها مشکل را حل نکرد، با دورژانس تماس بگیرید. کارشناسان عیب یابی درب اتوماتیک ما در دسترس هستند.

خرابی موتور جک برقی دورژانس

یک موتور بد می تواند هر آمد و شدی را متوقف کند. درب های اتوماتیک قوی ساخته می‌شوند، اما این بدان معنا نیست که هر جزء معینی برای همیشه دوام می‌ آورد.  یکی از پیشرفته ترین مسائلی است که باید با آن برخورد کرد.

همچنین یکی از حساس ‌ترین مشکلات است. موتورهای جک پارکینگی درب اتوماتیک بسیار پیچیده هستند و نمی ‌توان آن‌ ها را به تنهایی تعمیر کرد.

شما می توانید از طریق وبسایت ما با محصولات و تیم دورژانس بیشتر آشنا شوید و همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان دورژانس با شماره 91003369 تماس بگیرید.
درب اتوماتیک دورژانس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *