مطالب دورژانس

تفاوت انواع راهبندهای دورژانس

تفاوت انواع راهبند ها

تفاوت راهبند اتوماتیک هیدرولیکی و مکانیکی در مکانیزم باز و بسته شدن آنهاست.
راهبند مکانیکی به وسیله چرخ دنده باز و بسته می شود در صورتی که راهبند اتوماتیک هیدرولیکی سامانه محرکش متشکل از بلوک هیدروپمپ(پمپ روغن) و شیر های هوا است.
در راهبند اتوماتیک هیدرولیکی به علت استفاده نشدن از چرخ دنده در هنگام برخورد میله ی راهبند با مانع، کمترین خسارت را ایجاد میکند.
از اصلی ترین مزایای راهبند هیدرولیکی می توان به تردد نامحدود این راهبند اشاره کرد.
سیستم راهبند اتوماتیک جهت كنترل تردد در ورودي سازمان ها ،ساختمان هاي پر تردد و مراکز تجاری جهت ايجاد محدوديت در تردد تعبيه مي گردد اين سيستم ها قابليت باز و بسته شدن مداوم با فرمان دستگاه كارت خوان، دوربين پلاك خوان، پوش باتن، ريموت كنترل و ديگر سيستم هاي كنترل تردد استاندارد را دارا مي باشد.

راهبند اتوماتیک ستونی ( بولادر ) که بیشتر در اماکن با ضریب امنیت بالا و حساس استفاده می شوند و یکی از مطمئن ترین موانع جهت کنترل تردد وسائل نقلیه می باشند ، چرا که بدنه فولادی این راهبند بصورت ستونی از میله فولاد با روکش استیل در پایه ای فولادی دیگر که بوسیله بتن ریزی در کف مهار شده ، قرار گرفته و در زمان ایجاد هرگونه برخوردی ، این وسیله نقلیه است که بیشترین آسیب را دیده و با ناتوانی در عبور از مسیر ورودی متوقف می گردد.

راهبند اتوماتیک زنجيری در اماکنی استفاده ميشود که فضايی براي بالا رفتن تيرک وجود ندارد و يا مي خواهيم کل فضای ورودی را به طور کامل مسدود نمائيم و مناسب برای فضای ورودی 6 تا 16 متر مورد استفاده قرار مي گيرد.

شرکت دورژانس ایمن فک ارائه دهنده انواعخدمات فروش و خدمات پس از فروش و تعمیرات انواع مختلف رابند میباشد که در ادامه به معرفی ان میپردازیم 

راهبند هیدرولیکی فک FAAC ساخت کشور ایتالیا

راهبند های شرکت فک FAAC دارای چند مدل مختلف می باشند که هر کدام از آنها نسبت به کارایی مختلفی که دارند در مکان های متفاوت استفاده می شود. سرعت باز و بسته شدن راهبند فک بسته به مدل دستگاه متغیر است.کمپانی فک مفتخر است تا پرسرعت ترین راهبند جهان را در بازار عرضه کرده است. راهبند مدل 620 با سرعت بازشو 0/8 ثانیه سریع السیرترین راهبند جهان می باشد.

تمام مدل های راهبند شرکت فک FAAC ایتالیا قابلیت اتصال به کلیه دستگاه های کنترل تردد مانند کارت خوان یا RFID ،دوربین پلاک خوان ،حس گر اثر انگشت ،ریموت کنترل ،پوش باتن و غیره را دارا می باشند.

سامانه محرکه این راهبند متشکل از یک بلوک هیدروپمپ ( پمپ روغن ) تانک روغن هیدرولیک و شیرهای مربوطه که به صورت کامل آبندی شده و متمرکز طراحی شده اند و همچنین یک عدد بازوی هیدرولیک می باشد که به دلیل استفاده دقیق و کارشناسی شده از سیستم هیدرولیک، این محصول را به طور کامل برتر و متمایز از سایر راهبندهای موجود در دنیا کرده است.

تمام راهبند های شرکت فک ایتالیا دارای سیستم الکترو هیدرولیکی می باشند و به مانند راهبند های الکترو مکانیکی توسط نیروی چرخ دنده کار نمی کند و به همین دلیل تردد را نا محدود می سازد.

راهبند اتوماتیک فک دارای سیستم انکودر می باشد که باعث می شود میله ی راهبند با مانع یا خودرو برخورد نکند و به صورت خودکار به حالت اولیه خود برگردد .

امکان نصب میله ی تا شونده در این محصول برای اماکنی که محدودیت ارتفاع دارند در نظر گرفته شده است.

راهبندهای شرکت فک FAAC 100% ساخت و بسته بندی ایتالیا می باشد.

محصولات شرکت فک FAAC دارای 4 سال گارانتی و 15 سال خدمات پس از فروش می باشد.

مناسب جهت مراکز اداری و تجاری، اماکن نظامی و امنیتی، عوارضی ها، ساختمانهای پرتردد، پالایشگاه ها و نیرو گاه ها، بیمارستان ها و هر مکان پر ترددی که نیاز به کنترل و امنیت بیشتر می باشد.

محصولات شرکت FAAC ایتالیا تنها به راهبند خلاصه نمی شود و انواع جک پارکینگی و موتور کرکره اتوماتیک و موتور درب سکشنال را در بر می گیرد.

راهبند اتوماتیک دورژانس ایمن فک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *