مطالب دورژانس

تعمیر چشمی درب پارکینگ دورژانس

در بسیاری از موارد تمامی مشکلاتی که برای درب پارکینگ به وجود می آید ناشی از چشمی این درب ها است و به همین علت در صورتی که به درستی اقدام به تعمیر چشمی درب پارکینگ کنید می توانید به سادگی هرچه تمام مشکل را برطرف کنید. بدون شک تعمیر این چشمی ها می تواند سختی های زیادی را برای شما به همراه داشته باشد.

نحوه عملکرد چشمی درب پارکینگ

 روش نصب چشمی درب اتوماتیک به این شکل است که در دو طرف درب های اتوماتیک نصب می شود و با استفاده از مادون قرمز این دو چشمی با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند. حال زمانی که یک مانع مانند خودرو ارتباط بین این دو چشمی را قطع می کند چشمی فرمانی را به سیستم مرکزی ارسال می کند که این فرمان می تواند نشان دهنده باز شدن و یا بسته شدن درب اتوماتیک باشد.

عیب یابی چشمی درب پارکینگ

اولین مرحله از تعمیر چشمی درب پارکینگ این است که شما به درستی مشکل آن را پیدا کرده تا بتوانید بهترین عملکرد را برای تعمیر آن داشته باشید. توجه داشته باشید که شما در گام اول باید ارتفاع چشمی درب پارکینگ را مورد بررسی قرار دهید تا مطمئن شوید که در ارتفاع مناسبی قرار دارد. یکی از اقداماتی که می توان برای مطمئن شدن از عدم کار کردن چشمی درب پارکینگ انجام داد این است که دست خود را جلوی آن قرار دهید و اگر صدای تیک تیک نشنیدید می توانید مطمئن شوید که مشکل از چشمی درب پارکینگ شما است.

نفوذ آب به داخل چشمی می تواند یکی از مهمترین علل خرابی آنها باشد که در اثر بارش باران یا شست و شوی درب پارکینگ رخ می دهد. یکی دیگر از دلایلی که می تواند باعث خرابی چشمی شود کثیف شدن چشمی می باشد. کثیف شدن چشمی می تواند به طور کامل عملکرد آن را مختل کند و باعث ایجاد مشکلات زیادی شود. در زمان عیب یابی این چشمی ها حتما باید سیم کشی آنها را نیز مورد بررسی قرار دهید تا مطمئن شوید که سیم کشی آنها نیز درست است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

تعمیر چشمی درب پارکینگ

برای تعمیر چشمی درب پارکینگ شما باید تخصص بالایی در این زمینه داشته باشید تا بتوانید به شکل درست این چشمی ها را تعمیر کنید که بسیاری از افراد این تخصص  را ندارند. در چنین شرایطی شما می توانید از خدمات ما در زمینه تعمیر چشمی این درب ها استفاده کرده و به راحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن چشمی درب های پارکینگ خود را تعمیر کنید.

تعمیر چشمی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *