مطالب دورژانس

تعمیر جک [کلیه انواع جک]_دورژانس

امروزه جک­ها در انواع و اقسام مختلف در صنایع گوناگون کاربردهای گسترده­ای پیدا کرده­اند که هر یک به زیرشاخه­های مربوط به خود تقسیم می­­شوند و بر این اساس انواع تعمیر جک را خواهیم داشت مثل انواع جک­های هیدرولیکی، انواع جک­های پنوماتیکی یا بادی، ، جک برقی، جک پارکینگی، جک کابینت و غیره.

تا زمانی که جک خریداری شده توسط شما گارانتی داشته باشد قطعا باید از خدمات گارانتی شرکت خریداری شده استفاده کنید اما پس از آن بهترین کار چیست؟ در برخی موارد مثل جک­های صنعتی و جک­های پیچیده و پیشرفته­ تعمیر جک به راحتی انجام پذیر نیست و قطعا نیاز به نیروی متخصص و حرفه­ای خواهید داشت تا بتوانید تعمیرات لازم را بر روی آن انجام دهید و یا در صورت نیاز و عدم امکان تعمیر جک آن را تعویض کنید اما پیدا کردن مراکز تعمیر جک که به صورت حرفه­ای اینکار را انجام دهند کار مشکلی است که ما در این مطلب برای شما راحت کرده­ایم.

تعمیرات جک پارکینگ دورژانس

توجه داشته باشید که با توجه به نوع جک، مرکز تعمیر، میزان خرابی و یا نیاز به تعویض قیمت تعمیر جک متفاوت خواهد بود و تا بازبینی دقیق انجام نگیرد امکان مشخص کردن قیمت کار منطقی به نظر نمی­رسد.

تعمیرات جک درب اتومات دورژانس

شرکت فنی مهندسی دورژانس با 27 سال سابقه درخشان در زمینه فروش،نصب و تعمیر انواع  جک ها یایرانی و خارجی و نماینده انحصاری محصولات ایتالیا در ایران مفتخر است که بصورت 24 ساعته در حال خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد.

شما میتوانید از طریق وبسایت ما با محصولات ما و تیم دورژانس یبیشتر آشنا شوید و همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان دورژانس با شماره زیر تماس بگیرید:

69 33 00 91 -021

خدمات درب های اتوماتیک دورژانس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *