مطالب دورژانس

بروز ترین جک برقی پارکینگ – دورژانس

بروز ترین جک برقی پارکینگ

مشکلی که در زمینه کالاهای برند و خارجی وجود دارد، ابتدا تایید اصل و غیر اصل بودن آنها می باشد. شما اگر تصمیم به خرید جک پارکینگی ایرانی داشته باشید از مشخصات و نوشته ها معلوم است و شرکت های ارائه دهنده کاملا واضح می باشند.

اما اینکه شما سفارش خرید جک ایتالیایی بدهید و سفارشی غیر از آن دریافت کنید، اتفاق افتاده است و بعضی فروشگاه ها از عدم اطلاعات خریدار سو استفاده کرده اند.

ما در این مقاله بهترین و بروز ترین جک پارکینگی ایتالیایی را به شما معرفی خواهیم کرد.

جک برقی فک ایتالیا

محصولات این شرکت نه تنها در ایران که در تمام دنیا با فروش خوبی روبرو است و قدرت بازار خیلی عالی را در اختیار دارد.

حتی در نمایشگاه ها و بازارهای جهانی از برند فک به عنوان برترین ها یاد می شود. از ویژگی این شرکت ایتالیایی می توان به سابقه طولانی، کیفیت بالا، امکانات جانبی و طراحی به روز اشاره کرد.

البته توانایی شرکت فک ایتالیایی در زمینه ساخت جک پارکینگ به همنیجا ختم نمی شود و با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا، محصولات پرقدرتی را به بازار اراده می کند که بخاطر اطمینان زیادی که از محصولات خود دارد به راحتی آنها را برای مدت های زیاد ۴ ساله ضمانت و گارانتی می کند.

موردی که در محصولات جدید روز دنیا در تمام کالا ها بسیار اهمیت پیدا کرده است، جدای کیفیت و قدرت هر کالا، امکانات جانبی و به اصطلاح آپشن های آن می باشد. در جک های ایتالیایی فک، میزان امکانات جانبی در بیشترین مقدار خود می باشد و با بهره بردن از تکنولوژی های روز دنیا دارای گزینه های مطلوبی می باشند که در زمان استفاده بسیار به شما کمک می کند.

از جمله انواع حسگر های امنیتی، که برای حفاظت بهتر از مجموعه شما ایجاد شده است. مورد بعدی حسگرهای ایمنی می باشد. این حسگر ها باعث می شود از اتفاقات ناگوار جلوگیری شود و در صورت وجود مانع در بین درب ها، درب بسته نشود و یا اگر مانعی در پشت درب می باشد درب باز نشود، تا ایجاد خسارت مالی و یا جانی بوجود نیاید.

سیستم های قطع کن و خلاص کن ، نیز در این جک ها به چشم می خورد که در زمان قطعی برق و موارد این چنینی به کمک شما می آید. در این موارد با خلاص کردن جک ها، شما به راحتی می توانید درب را مانند یک درب معمولی باز و بسته کنید.

برند ایتالیایی جک پارکینگ
یکی از محبوبترین محصولات این کمپانی، می توان به جک درب پارکینگ فک مدل 412 اشاره کرد.
یکی از ویژگی های جک پارکینگی درب اتوماتیک فک 412 ، یدک کشیدن نام برند فک است که خود نشان دهنده کیفیت و ضمانتی برای کارکرد آن است.
همچنین  4 سال گارانتی هم تضمینی برای خرید این محصول است.موتور قدرتمند جک پارکینگی 412 ، با حداکثر 350 کیلوگرم توان جا به جایی برای هر لنگه از قدرتمند ترین جک های موجود در بازار است.
شرکت فنی مهندسی دورژانس با 27 سال سابقه درخشان در زمینه فروش ،نصب و تعمیر انواع جک بازویی برقی ایرانی و خارجی و نماینده انحصاری محصولات ایتالیا در ایران مفتخر است که به صورت 24 ساعته در حال خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.
شما می توانید از طریق وبسایت ما با محصولات و تیم دورژانس بیشتر آشنا شوید و همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان دورژانس با شماره  02191003369 تماس بگیرید.
خدمات درب اتوماتیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *