مطالب دورژانس

باز کردن کرکره برقی دورژانس با گوشی

کرکره برقی دورژانس

پیشرفت تکنولوژی در تمامی زمینه ها باعث راحت تر شدن زندگی شده است. این پیشرفت در زمینه صنعت نیز هر روز پر رنگ تر می‌شود.

 نیز یکی از پیشرفت هایی است که زندگی بشر را آسان تر کرده است. باز کردن کرکره برقی با گوشی توسط نرم افزارهای هوشمند انجام پذیر است.

اخیرا در دنیای تکنولوژی و معرفی نرم افزارهایی جهت کنترل وسایل مختلف خانه می‌توان به راحتی و بدون نگرانی از باز و بسته بودن، روشن و خاموش بودن وسایل الکترونیکی اطمینان حاصل نماییم.

اما این تکنولوژی تنها از راه دور و عدم حضور شما در محل مورد استفاده نیست برای مثال امروزه از تلفن همراه برای کنترل دستگاه تلویزیون و روشن و خاموش کردن لامپ ها استفاده می‌شود.نرم افزار های زیادی نیز برای کنترل کردن کرکره های برقی وجود دارد که اکثرا هوشمند هستند و احتیاج با اتصال به اینترنت ندارند.

البته اغلب نرم افزار های موجود در بازار به صورتی ست که باید خریداری شود.نرم افزارهایی همانند Chamberlain و یا Parking home به این منظور برنامه نویسی شذه است.

استفاده از این نرم افزار ها بسیار ساده و لذت بخش است و کافی ست آن ها را بر روی گوشی هوشمند نصب کنید. و بعد از ساختن حساب کاربری و پرداخت هزینه های درون برنامه ای و اضافه کردن کرکره مورد نظر شروع به کنترل کردن آن کنید.

شاید با خود فکر کنید استفاده از این برنامه ها زمان‌بر وطاقت فرسا است اما این تصور درستی نیست چراکه شما می‌توانید تلفن همراه خود را در حالت اتوماتیک قرار داده تا برای بازکردن درب کرکره برقی نیازی به بازکردن نرم افزارنباشد و بدین منظور با نزدیک شدن به درب پیامی برای تلفن همراه ارسال می‌شود که با نمایش دادن دو گزینه از شما خواهد پرسید که آیا درب را باز کند یا خیر.

استفاده از نرم افزارها برای بازو بسته کردن درب باعث شده تا مشکلات امنیتی تا حد زیادی کاهش پیدا کند به صورتی که اگر در منزل حضور نداشتید به وسیله تلفن همراه خود کنترل درب را کاملا در اختیار خواهید داشت.

همچنین شما می‌توانید بر روی تمام افرادی که کنترل درب را دراختیار دارند نظارت داشته باشید.

مزیت دیگر این روش کاهش هزینه هاست .اکثر این برنامه ها با هزینه کمی امکانات زیادی را دراختیار شما میگذارند.

کرکره برقی دورژانس

عوامل باز نشدن کرکره برقی

عمده ترین مشکل در کرکره های برقی بالا نرفتن کرکره برقی آن می باشد و یکی از علل آن این امر می‌باشد که موتور کرکره برقی دچار مشکل می‌شود.

به عبارت دیگر باز و بسته نشدن درب کرکره برقی می‌تواند از علل خراب شدن موتور آن باشد.

پیچ فنر کرکره برقی نیز اگر دچار عیب شده باشد با وجود سالم بودن موتور باز هم موتور قدرت کافی برای بالاکشیدن کرکره را نخواهد داشت.

  • سه دلیل عمده این مشکل عبارتند از:
  • وجود ایراد در وصل شدن کرکره برقی  به برق
  • ایراد در ریموت کنترل
  •  اختلال در موتور کرکره برقی
  •  ایراد در بازویی درب اتوماتیک
  •  خرابی چشمی

کلید خلاص کن درب اتوماتیک چه کارایی دارد ؟

پیشبینی اتفاقاتی که در زمان قطع برق موجب نقص در کارکرد درب اتوماتیک خواهد شد امری واجب و ضروری می‌باشد.

برای برطرف کردن این مشکل ابزاری در موتور آن تعبیه شده که به آن خلاص کن درب اتوماتیک گفته می‌شود و موجب می‌شود که بتوانید در زمان قطعی جریان برق کرکره را به حرکت در آورید.

خلاص کردن درب اتوماتیک به‌صورت دستی چگونه است؟

برای درب های اتوماتیک هنگام قطع جریان برق با وجود دارا بودن برق اضطراری برای باز و بسته کردن به طور اتوماتیک حالت دیگری نیز وجود دارد که با خلاص کردن محور گیربکس درب می‌توان آن را به صورت دستی باز و بسته کرد.

شرکت فنی مهندسی دورژانس با 27 سال سابقه درخشان در زمینه فروش،نصب و تعمیر انواع کرکره های برقی ایرانی و خارجی و نماینده انحصاری محصولات ایتالیا در ایران مفتخر است که بصورت 24 ساعته در حال خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد.
شما میتوانید از طریق وبسایت ما با محصولات ما و تیم دورژانس یبیشتر آشنا شوید و همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان دورژانس با شماره زیر تماس بگیرید

69 33 00 91 

درب اتوماتیک دورژانس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *