مطالب دورژانس

انواع ریل کرکره برقی

کرکره برقی دورژانس

مویی و ریل و مقطع ریل کرکره برقی

ریل کرکره برقی:

به منظور امنیت و حرکت تیغه های کرکره برقی در یک الگوی سالم ، از ریل استفاده میشود و در دو طرف راست و چپ دهنه نصب می شود.از نظر جنس دو نوع ریل آهنی و آلومینیومی استفاده می شود که معمولا نصابان ترجیح می دهند از نوع آهنی آن استفاده کنند.

اگر ریل را یک مکعب در نظر بگیریم در بازار انواع مختلفی از ریل ها از نظر اندازه ، قائده و ارتفاع ریل موجود میباشد که بسته به مواردی همچون تیغه ها و اندازه کلی درب انتخاب می شوند.

بعضی انواع ریل ها به شرح زیر است.

کرکره برقی دورژانس

اندازه ی طولی ریل ها معمولا ۳ – ۳/۵ – ۴ متر است که بسته به نیاز خریدار به همین اندازه ها یا اندازه های مورد نیاز دیگر برش می خورد.

مقطع ریل کرکره برقی:

اگر از ریل آهنی برای کرکره برقی استفاده شود نیاز به قطعه ی دیگری بنام مقطع ریل است که درون ریل قرار می گیرد و مویی نیز داخل مقطع ریل جایگذاری می شود .

نمی گوییم مقطع ریل در ریل های آلومینیومی وجود ندارد بلکه مقطع ریل در ریل های الومینیومی درون خود ریل ایجاد شده است و یک انتخاب مناسب برای شهرستانهاست که بار یکدست و جمع و جور تر و در عین حال ارزان تری داشته باشند.

کرکره برقی دورژانس

مویی :

تیغه ها از داخل شیارریل ها بالا و پایین می روند در این هنگام برخورد تیغه ها با ریل  می تواند موجب استهلاک قطعات،اصطکاک بیشتر و در نتیجه ایجاد سر و صدا، خرابی و رنگ پریدگی قطعات شود با جایگذاری مویی داخل مقطع ریل سیستم کرکره برقی تیغه ها بجای سایش با ریل به مویی ها ساییده می شوند و تمامی موارد بالا مرتفع می گردد .

این مویی ها در بازار به صورت بسته بندی هایی دارای چند توپ مویی عرضه می شوند و با مقیاس متری به فروش می رسند.

شرکت فنی مهندسی دورژانس با 27 سال سابقه درخشان در زمینه فروش،نصب و تعمیر انواع کرکره های برقی ایرانی و خارجی و نماینده انحصاری محصولات ایتالیا در ایران مفتخر است که بصورت 24 ساعته در حال خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد.
شما میتوانید از طریق وبسایت ما با محصولات ما و تیم دورژانس یبیشتر آشنا شوید و همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان دورژانس با شماره زیر تماس بگیرید

69 33 00 91 

خدمات درب اتوماتیک دورژانس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *