مطالب دورژانس

انواع راهبند دفنی انتحاری ، ستونی و اهمیت استفاده از آنها

راهبند دفنی یا راهبند کف خواب در کنار راهبند بولارد یک مسدود کننده در راهها که بعنوان موانع سنگین و ضد حمله تروریستی مورد استفاده قرار میگیرند و در مناطقی که حساسیت بالایی دارند نصب می شوند و محدودیت هایی برای دسترسی برای خودروهای غیرمجاز دارند. هدف آنها محافظت از راهها و تأمین امنیت و حفاظت از جان انسانها می باشد که با مسدود شدن راه های عبور و مرور از حملات جلوگیری میکند.

این سیستم عامل به عنوان مسدود کننده را مورد استفاده قرار میگیرد.و از موتورهای الکترو هیدرولیکی در طولهای مختلف مورد استفاده قرار میگیرند. رودبلاکرها در جاده با خاکبرداری از سطح زمین و یک پایه کم عمق نصب میگردند. و برخی از راهبندها جاده ای می توانند به صورت سطحی یا به صورت کامل در زیرزمین قرار میگیرند و در صورتیکه مورد نیاز باشد از آنها به عنوان مانع استفاده میگردد. این موانع دارای عملکرد جمع آوری دستی و هیدرولیک دستی و همچنین

راهبند 2

در بسیاری از مکانهایی که امنیت محیط باید بسیار بالا باشد ، حتی در مکانهایی که توسط کارمندان امنیتی کنترل می شوند ، هرگز ایمنی در برابر اقدامات تروریستی مورد توجه قرار نمی گیرد.
معمولاً ورودیهای اصلی این ساختمانها به گیت های کشویی یا کشویی افقی مشترک همراه با سد نور مجهز هستند. گاهی اوقات با افراد مجاز که ترافیک را کنترل می کنند. رود بلاکر ها به تنهایی سیستم ایمنی محسوب نمی شوند ، بنابراین روی آنها معمولاً یک نوار یا ترکیب چند خط افقی قرار دارد. این نوع گیت ها نه تنها باعث کنترل تردد میشوند بلکه می توانند مانند یک چراغ راهنمایی برای کنترل سرعت نیز مورد استفاده قرار گیرند که دارای گواهی نامه ایمنی می باشد و امنیت ساختمان را تامین میکند بعلاوه برای اطمینان از ایمنی بیشتر ، باید سیستم پنل برق را نیز جابجا کنیم و آن را در مکانی کنترل شده نصب کنیم.

بلاکرها با ارائه راه حل کامل برای جلوگیری از دسترسی ناخواسته وسیله نقلیه یک بازدارنده عالی محسوب میشوند که در برابر متضررکردن افراد غیر مجاز به مکان جلوگیری میکنند. بلاکر ها به طور خاص برای محافظت و جلوگیری از ایجاد اختلال در وسایل نقلیه در حال حرکت غیر مجاز طراحی شده اند. طیف گسترده ای از مسدودکننده ها وجود دارد.

خدمات درب اتوماتیک

مکانهای مورد استفاده :

مناطق نظامی ، سفارتخانه ها ، دفاتر دولتی ، نیروگاهها ، سدها ، هتل ها، مرکز همایش و غیره استفاده کرد.

مناطق نظامی : راهبند کف خواب میتوانند به عنوان بزرگترین کمک کننده برای این منطق در نظر گرفته شود . با قرار گرفتن در ورودی این مجموعه های خاص میتواند هنگام وقوع حملات تروریستی به عنوان بهترین گزینه جهت جلوگیری از ورود ماشین های ناشناس مورد استفاده قرار بگیرد.

سفارتخانه ها : این مکانها به دلیل اهمیت بالایی که دارند. میتوانند به عنوان یک گزینه مهم برای حفاظت از مجموعه خود از این سیستم استفاده کنند. این سیتم میتوانند از ورود افراد مشکوک به مجموعه و حتی از بمب گذاری در این مکان خاص جلوگیری بعمل آورد.

نیروگاهها : نیروگاهها در شرایط خاص استفاده های خاصی از این راهبند دفنی دارند.نیروگاهها با توجه به اینکه دسته بندیهای مختلف اعم از گازی، سیکل ترکیبی، خورشیدی،گازی، حرارتی و… دارند سیستمهای حفاظتی خاص خود را دارند به همین دلیل نیز حفاظت از این مجموعه ها امری حیاتی می باشد که برای این منظور استفاده از این سیستم یک نوع محافظت کامل در برابر شرایط تروریستی را در اختیارشان قرار می دهد.

سدها : در مواقع شرایط خاص کشور ، سدها جز اصلی ترین مکانهای کشور می باشند که نیاز به حفاظت بالا دارند. و با قرار دادن این محصول میتوانند از حملات تروریستی و بمب گذاری ها در این مناطق خاص جلوگیری کنند.

 

شرکت فنی مهندسی دورژانس با 27 سال سابقه درخشان در زمینه فروش،نصب و تعمیر انواع راهبند های  ایرانی و خارجی و نماینده انحصاری محصولات ایتالیا در ایران مفتخر است که بصورت 24 ساعته در حال خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد.

شما میتوانید از طریق وبسایت ما با محصولات ما و تیم دورژانس یبیشتر آشنا شوید و همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان دورژانس با شماره زیر تماس بگیرید:

69 33 00 91 -021

دورژانس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *