مطالب دورژانس

انواع جک پارکینگی و نصب آن و کارکرد بی صدا در شرکت دورژانس

جک پارکینگی یکی از موانعی می باشد که برای عبور از آن باید از کیوسک نگهبانی اجازه بگیرید. البته امروزه جک پارکینگی بسیار پیشرفته تر شده است و به وسیله دوربین های مدار بسته باز و بسته می شود. برخی از خودروها پلاکشان در حافظه دوربین ضبط می شود و به همین دلیل جک پارکینگ به صورت درب اتوماتیک برای آن خودروهای باز و بسته می شود.

جک پارکینگ

جک پارکینگی

جک پارکینگی یکی از موانعی می باشد که برای عبور از آن باید از کیوسک نگهبانی اجازه بگیرید. البته امروزه جک پارکینگی بسیار پیشرفته تر شده است و به وسیله دوربین های مدار بسته باز و بسته می شود.

برخی از خودروها پلاکشان در حافظه دوربین ضبط می شود و به همین دلیل جک پارکینگی به صورت اتوماتیک برای آن خودروهای باز و بسته می شود. باید بدانید که قیمت این نوع از راهبندهای از آنجایی که پیشرفته تر است نسبت به راهبندهای ساده تر گران تر است. بیشتر ساختمان ها و مجتمع های بزرگ از جک پارکینگی پیشرفته استفاده می کنند.

از جک پارکینگی در مکانهایی که رفت و آمد زیادی دارند استفاده می شود و مسیر ورود و خروج را بر اساس دستور کاربر می توان مسدود نمود و یا اینکه برخی از خودروهای خاص فقط بتوانند وارد شوند.

کاربرد اصلی این راهبند در ورودی کارخانجات، اداره های، مجتمع های مسکونی بزرگ، ساختمان های صنعتی و غیر صنعتی می باشد. برای کنترل کردن عبور و مرور این راهبند انتخاب بسیار مناسبی است.

به طور کلی باید بدانید جک پارکینگی نظر بسیاری از مشتریان را جذب نموده است، چرا که بدون شک یکی از بهترین و نوین ترین محصولاتی می باشد که امروزه در بازار وارد شده است.

 جک پارکینگی کاربرد بسیاری دارد و با وجود این نوع از راهبندها دیگر راهبندهای قدیمی مورد استفاده قرار نمی گیرند و افراد سعی می کنند که از این راهبند بیشتری استفاده را داشته باشند. در ادامه توضیحات بیشتری را در مورد این راهبند ارائه می دهیم.

جک پارکینگی و کاربرد بی صدا

باید بدانید یکی از بهترین راه بندهایی که امروزه مورد استفاده بسیاری از افراد قرار می گیرد جک پارکینگی می باشد. این نوع راهبند علاوه بر این که در ساختمان های تجاری و مسکونی مورد استفاده قرار می گیرد، به عنوان یکی از ابزارهای صنعتی و یا نیمه صنعتی هم استفاده می شود.

استفاده کردن از این نوع راهبند بدون محدودیت می باشد. طول بوم آن بسیار زیاد است و در واقع باید بدانید ک طول آن ب ۵ الی ۶ متر می رسد، تعداد دفعات باز و بسته شدن آن بسیار زیاد است و به همین دلیل مشتریان بسیاری دارد. فروش این نوع از راهبندها نسبت به راهبندهای دیگر بسیار بیشتر است.

علت استفاده کردن از جک پارکینگی

بدون شک اولین چیزی که به ذهن بسیاری از افراد می رسد سرعت جک پارکینگی است که در باز و بسته شدن دارد، که در زمان صرفه جویی می کند.

به شکلی است که می تواند کمتر از چند ثانیه آن را بالا ببرد و همچنین آن را در کمتر از چند ثانیه پایین بیاورد، هیچ سیستمی نمی تواند جایگزین مناسبی برای این راهبند باشد، چرا که عملکرد آن بسیار عالی و بی نقص است. این را هم باید بدانید که راهبند ها بر اساس نوع حفاظتی که دارند دارای انواع گوناگونی می باشد.

 یکی از انواع راهبند هایی که در بازار وجود دارد، به گونه ای می باشد  که ماشین ها می توانند به سادگی آن را بشکنند و از آن عبور کنند. در اصل باید بدانید از این نوع راهبند فقط برای ورود و خروج افراد آن ساختمان استفاده می شود.

اما جک پارکینگی بسیار دوام بالایی دارد به شکلی ساخته شده است که، اگر با وسایل نقلیه برخورد کند به آنها می تواند آسیب بسیار زیادی وارد کند، به همین دلیل خودروها بدون اینکه راهبند بالا برود نمی توانند وارد ساختمان شوند.

به طور کلی باید بدانید جک پارکینگی یکی از بهترین راه بندهایی می باشد که بسیاری از افراد امروزه از آن استفاده می کنند. از آنجایی که مزیت های این راهبند بسیار زیاد می باشد، افراد به دلیل همین مزایا این راهبند را برای ساختمان های خود انتخاب می کنند.

یکی از ویژگی های این راهبند این است که رد تمامی مکان ها آن را می توانید نصب کنید و به همین دلیل است که در ورودی بیشتر ساختمان هایی که راهبند دارند می توانید آن را مشاهده کنید. برای انتخاب جک پارکینگی  بهتر است با کسانی که در این زمینه تخصص دارند مشورت کنید تا آنها بهترین نوع آن را برای شما انتخاب کنند.

ویژگی های نصب جک پارکینگی

جک پارکینگی نسبت به راهبندهای دیگر دارای ویژگی های متنوعی می باشد، که به دلیل همین ویژگی ها افراد بسیاری از آن استفاده می کنند مدت زمانی که طول می کشد جک پارکینگی باز شود ۵ ثانیه می باشد، سرعت باز شدن آن بسیار بلا می باشد.

جک پارکینگی دارای انواع مختلفی می باشد که هر یک از آنها ویژگی های متفاوتی دارند، برخی از آنها امکانات بیشتری دارند ولی برخی دیگر از آنها دارای امکانات چندان زیادی نیستند. برخی از آنها دارای فلاشر هستند که روی آنها نصب می شود.

درب اتوماتیک دورژانس

شرکت فنی مهندسی دورژانس با 27 سال سابقه درخشان در زمینه فروش،نصب و تعمیر انواع جک ایرانی و خارجی و نماینده انحصاری محصولات ایتالیا در ایران مفتخر است که بصورت 24 ساعته در حال خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد. شما میتوانید از طریق وبسایت ما با محصولات ما و تیم دورژانس یبیشتر آشنا شوید و همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان دورژانس با شماره زیر تماس بگیرید: 69 33 00 91 021

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *