مطالب دورژانس

امنیت و ایمنی درب اتوماتیک دورژانس

امنیت یکی از نیازهای اساسی بشر بوده که در سال های اخیر به شدت رشد یافته است.

 درب اتوماتیک با فناوری های پیشرفته ای که دارد به خوبی از اموال شما محافظت خواهد نمود.

شما می توانید با قفل کردن درب اطمینان یابید که سارقان از اموال و دارایی شما دور هستند.

 

امنیت درب اتوماتیک دورژانس

این درب ها دارای یک کد امنیتی می باشند که به سبب آن می توانید از راه دور نیز بر قفل و باز کردن درب کنترل داشته باشید. همچنین با وجود سیستم ایمنی قوی به کار رفته در ساخت درب برقی دیگر نیازی به قفل های امنیتی دیگر نداشته و هزینه هایتان تا حد بالایی کاهش خواهد یافت.

در کنار این موارد سازندگان و طراحان درب اتوماتیک همواره در تلاش هستند تا امنیت بیشتری برای این گونه ورودی ها ایجاد کنند. به طوری که امروزه می توان با خیال آسوده از این درب ها برای مکان های حساس و مهم تجاری و صنعتی نیز استفاده کرد.

برخی درب ها دارای وزن بالایی هستند که باز و بسته کردن آن می تواند برای افراد کهن سال ، کودکان و ناتوانان مشکلات زیادی به دنبال داشته باشد. همچنین گاهی اشخاص وسائل سنگینی با خود حمل می کنند که در زمان باز و بسته کردن درب با چالش رو به رو می شوند.

درب اتوماتیک می تواند تمام این مشکلات را به خاطره ای دور در ذهنتان تبدیل کند. این درب های الکتریکی و خودکار طوری طراحی شده اند که بدون نیاز به ذره ای کمک از سوی انسان و کاملا اتوماتیک اقدام به باز و بسته کردن درب در زمان ورود و خروج افراد می کنند. به این ترتیب دیگر نیازی به استفاده از دست و یا تحمل فشار زیاد برای تردد از میان ورودی ساختمان ها نخواهید داشت.

تنوع بالا برای خرید

یکی از خواسته های افراد در طول زندگی داشتن حق انتخاب است. مخصوصا زمانی که می خواهند محصول یا کالایی را خریداری کنند. هر چه تنوع یک کالا بیشتر باشد افراد قدرت تصمیم گیری بیشتری برای انتخاب محصول مورد نظرشان خواهند داشت. در نتیجه احساس بهتری از خریدشان به دست می آورند.

درب اتوماتیک نیز دارای تنوع زیادی در مدل های ساخت ، کیفیت مواد اولیه و متریال به کار رفته در تولید آن ، رنگ بندی جذاب و طرح های مختلف می باشد. به همین سبب افراد می توانند نیازهای خود را شناسایی نموده و با در نظر گرفتن میزان بودجه و سرمایه شان اقدام به خرید درب اتوماتیک نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *