مطالب دورژانس

آشنایی با آرام بند درب، خرید آرام بند از شرکت دورژانس

درهایی با قابلیت آرام بند، ابتدا در کمد و ویترین اتاق نوزادان و کودکان به کار برده می‌شد. همه دوست داشتند درب‌ها به ‌آرامی بسته شوند و سر و صدا ایجاد نشود. اکنون قابلیت آرام بند بودن، برای درب‌های معمولی اتاق‌ها و درب حیاط امکان‌پذیر شده است. در کتابخانه‌ها، ادارات و سازمان‌ها، مدارس و دانشگاه‌ها، بیمارستان‌ها و مکان‌هایی که سکوت اهمیت زیادی دارد، آرام بند بودن در بسیار ضروری است. در ادامه با آرام بند درب بیشتر آشنا می‌شویم.
آرامند
آرام بند
آرام بند

آرام بند چیست؟

آرام بند وسیله‌ای است که کمک می‌کند درب هنگام بسته شدن سرعتش کم شود و سپس به‌آرامی بسته شود. علاوه بر این، وجود آرام بند روی در، کمک می‌کند قفل، در و چارچوب، عمر بیشتری داشته باشند. برای آرام بند شدن درب، از جک آرام بند استفاده می‌شود. نصب آرام بند درب، به دلیل مکانیسم آن باید توسط نصاب متخصص صورت گیرد.

انواع آرام بند

آرام بندها در دو دستۀ کلی آرام بند ریلی و بازویی قرار دارند. از آرام بند ریلی، اغلب برای کشو، کمد و درهای بسیار سبک استفاده می‌شود. از آرام بند بازویی برای درب حیاط و ساختمان استفاده می‌شود. یک آرام بند بازویی از ساعد بازویی، پاشنۀ بازویی، بازوی اصلی و پیچ تنظیم سرعت تشکیل شده است. تمام فعالیت یک آرام بند، حول این چهار بخش می‌چرخد. آرام بندها از سایزهای 1 تا 7 برای درهایی در بازۀ 20 تا 120 کیلوگرم به بالا تقسیم‌بندی می‌شوند. قیمت آرام بند و قیمت جک آرام بند، به سایز در بستگی دارد. هرچه آرام بند، برای درهای بزرگ‌تری استفاده شود، قیمت آن گران‌تر خواهد بود

تقسیم‌بندی آرام بند به لحاظ سرعت

آرام بندها به لحاظ سرعت، به سه دسته یک سرعته، دو سرعته و سه سرعته تقسیم می‌شوند. بهترین آرام بندها، آرام بندهای سه زمانه یا همان سه سرعته هستند. این آرام بندها برای درب‌هایی با قفل ‌برقی بسیار مناسب است. پیش از خرید و نصب آرام بند درب، بهتر است از برندهای این محصول که در بازار موجود هستند، مطلع شوید.

بهترین مارک آرام بند درب

  • آرام بند nhn. برند nhn، برندی ژاپنی است. این محصول طیف گسترده‌ای از آرام بندهای هیدرولیک دو سرعته و سه سرعته دارد. این آرام بند، قابلیت تنظیم طول بازو و چفت سازی قفل‌برقی را دارد. نصب آرام بند nhn بسیار سریع و آسان است. برخی از انواع این آرام بند، قابلیت تنظیم نیرو دارند.
  • آرام بند فاتلس. آرام بندی ساخت کشور ایتالیا با کیفیتی بسیار بالا که می‌تواند بهترین مارک آرام بند درب محسوب شود. آرام بند فاتلس برای درب‌های آهنی و شیشه‌ای و در سایزهای مختلف در بازار وجود دارد. شرکت فاتلس، ضمانت ده ساله جهت تعمیر و تعویض قطعات را بدون هیچ هزینه‌ای بر عهده دارد. آرام بندهای دو زمانه و سه زمانه فاتلس با رنگ‌بندی‌های متفاوت نقره‌ای و طلایی می‌توانند به شما کمک کنند، بهترین آرام بند را انتخاب کنید.
  • آرام بند دورکاس. برندی محصول شرکت دورکاس در کشور اسپانیا که مطابق با جدیدترین فناوری‌های روز دنیا ساخته شده است. آرام بند دورکاس، آرام بندی دو سرعته است که به دلیل کوچکی ابعاد آن، در مکان‌هایی با فضای محدود بسیار کارایی دارد. این محصولات گارانتی سه ساله دارند که نشان از کیفیت بالای آرام بند دورکاس است.
  • آرام بند سیزا. شرکت سیزا در زمینۀ تولید انواع قفل‌برقی پیشتاز است. این شرکت، محصولات دیگری نظیر آرام بند را نیز وارد بازار کرده است. قیمت آرام بند سیزا، علیرغم کیفیت بالا بسیار مناسب است. این محصول طول عمر بالایی دارد و برای درب‌های مختلف با اوزان مختلف قابل نصب است.
  • آرام بند کینگ. این محصولات متعلق به کشور کره هستند. اگر به دنبال آرام بند درب
    آهنی و درب‌های سنگین هستید، برند کینگ محصولات با کیفیتی
    برای این درها تولید کرده است.

خرید آرام بند از شرکت دورژانس

برای نصب آرام بندر درب و تعمیر آرام بند درب بهتر است از کارشناس نصاب و متخصص در تعمیر آرام بند کمک بگیرید.. اگر به دنبال آرام بند درب ارزان هستید، می‌توانید با استفاده از تنوع بالای محصولات در این شرکت، بهترین گزینه را انتخاب کنید. گروه مهندسی دورژانس با ارائۀ انواع آرام بند درب آهنی، آرام بند برقی، آرام بند nhn، آرام بندهای برند فاتلس، دورکاس، سیزا، کینگ و… دست شما را برای بهترین انتخاب باز گذاشته است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *