مطالب دورژانس

نصب راهبند ایتالیایی در گیلان توسط دورژانس

گروه صنعتی فک ایتالیا از شرکت های تراز اول و معتبر در حوزه صنعت سیستم های اتوماتیک اروپاست که با تکیه بر دانش و سابقه ۵۰ ساله خود و با بهره گیری از جدید ترین تکنولوژی ها و استاندارد های روز دنیا در زمنیه طراحی، نوآوری و تولید درب اتوماتیک ، راهبند و …. مشغول به فعالیت می باشد.

این گروه صنعتی به همراه بیش از ۶۵ نمایندگی رسمی فعال در سراسر دنیا در زمینه فروش محصولات و همچنین ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان فعالیت می کند. 

راهبند فک مدل B680H از نوع اتوماتیک و هیبریدی بوده که کارایی آن در باز و بسته شدن به صورت نامحدود می باشد.

شرکت فنی مهندسی دورژانس با 27 سال سابقه درخشان در زمینه فروش ،نصب و تعمیر انواع راهبند ایرانی و خارجی و نماینده انحصاری محصولات ایتالیا در ایران مفتخر است که به صورت 24 ساعته در حال خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.
شما می توانید از طریق وبسایت ما با محصولات و تیم دورژانس بیشتر آشنا شوید و همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان دورژانس با شماره  02191003369 تماس بگیرید.

راهبند هایی که از تکنولوژی هیبرید بهره می برند، علاوه بر هیدرولیک بودن، موتوری فاقد براش دارند که اصطلاحا به این موتور ها براشلس گفته می شود.

در موتور های براشلس، سیم پیچ ثابت است بنابراین اصطکاک نیز وجود ندارد تا راهبند بتواند همانطور که گفته شد بدون محدودیت باز و بسته شود.

لازم به ذکر است که مدت زمان کارکرد موتور با استفاده از یک باتری در راهبند هایی که از موتور براشلس استفاده می کنند، به دلیل عدم اصطکاک بسیار بیشتر است. 

گارانتی و خدمات پس از فروش

فک مدل B680H در 4 رنگ مختلف تولید می شود که برای اماکنی مثل تجاری، صنعتی، شرکت ها و ورودی کوچه ها به کار برده می شود.

بدون شک گارانتی و خدمات پس از فروش، مهر تاییدی بر کیفیت و اصالت آن محصول می باشد. بنابراین محصولات راهبند اتوماتیک فک در هر کشور توسط شرکت های معتبری گارانتی می شوند و از خدمات پس از فروش آن شرکت بهره مند می گردند.

در ایران نیز شرکت ایمن فک تنها نمایندگی کمپانی فک ایتالیا می باشد که محصولات این شرکت را به مدت 4 سال تحت گارانتی خود قرار داده است که راهبند فک مدل B680H HYBRID 24V نیز شامل این خدمات می باشد.
دورژانس خدمات نصب ، تعمیر و سرویس دوره ای این شرکت را بر عهده داشته و تمامی خدمات پس از فروش این محصولات را انجام می دهد.و به صورت شبانه روزی آماده جوابگویی و ارائه بهترین خدمات به مشتریان عزیز می باشد.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *