مطالب دورژانس

نصب بهترین راهبند ستونی در وزارت ارتباطات توسط دورژانس

راهبند ها دارای انواع مختلفی می باشند که مهمترین آنها راهبند ستونی (بولارد) است.
فیلم بالا پروژه نصب راهبند ستونی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در تهران می باشد که توسط تیم مجرب دورژانس اجرا شده است. 

راهبندهای ستونی در گروه محصولات امنیتی قرار می گیرند زیرا این قابلیت را دارند که در برابر ضربه مقاومت کرده و مانع از عبور وسیله نقلیه غیر مجاز شوند. بنابراین بیشتر از آنها در محل های با امنیت بالا نظیر سفارتخانه ها و مراکز نظامی و دولتی استفاده می شود.

بخش های اصلی تشکیل دهنده یک راهبند ستونی

  • استوانه متحرک
  • سیستم محرک یا پیشران
  • مدار فرمان
  • محفظه قرارگیری تجهیزات

کمپانی FAAC ایتالیا سازنده انواع راهبندهای ستونی هیدرولیک می باشد. محصولات این شرکت در بسیاری از کشورها و در شرایط آب و هوایی مختلف نصب شده و مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع بولاردهای FAAC برای استفاده در مناطق شهری، نظامی و امنیتی مورد استفاده قرار میگیرند و برحسب شرایط محل نصب می توان مدل مناسب را انتخاب نمود.

در راهبند های ستونی معمولی، استوانه متحرک ضخامتی در حدود ۴ تا ۵ میلی متر داشته و مقاومتی در برابر ضربه خودورهای سواری با سرعت ۶۰ تا ۸۰ کیلوکتر برساعت از خود نشان می دهند.

اما راهبندهای ستونی ضدتروریست دارای استوانه متحرک ضخیم تر (حدود ۱۰ تا ۱۲ میلی متر) و سیستم محرک قوی تری می باشند. بولاردهای ضدتروریست در برابر ضربه حاصل از برخورد خودروهای سنگین (کامیون) با سرعت ۶۰ تا ۷۰ کیلوکتر بر ساعت مقاومت می کنند.

البته ابعاد فنداسیون راهبند ستونی ضدتروریست بزرگتر از نوع معمولی بوده و از بتن مسلح (دارای میلگرد آرماتوربندی شده)‌ در ساخت فنداسیون آن استفاده می شود تا استحکام لازم در برابر برخوردهای شدید را داشته باشد.

دورژانس نصب تمامی محصولات ایرانی و ایتالیایی راهبندهای ستونی را انجام داده و خدمات پس از فروش محصول را برعهده میگیرد. اما در میان تمامی برند های موجود در بازار برند فک ایتالیا یکی از پر فروش ترین برند هایی است که مورد استقبال ارگان های دولتی زیادی قرار گرفته است.
شرکت فنی مهندسی دورژانس با 27 سال سابقه درخشان در زمینه فروش ،نصب و تعمیر انواع راهبند ستونی ایرانی و خارجی و نماینده انحصاری محصولات ایتالیا در ایران مفتخر است که به صورت 24 ساعته در حال خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.
شما می توانید از طریق وبسایت ما با محصولات و تیم دورژانس بیشتر آشنا شوید و همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان دورژانس با شماره  02191003369 تماس بگیرید.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *