مطالب دورژانس

مقاسیه جک درب پارکینگ ایرانی و خارجی

وقتی یک جک درب پارکینگ ایرانی و اروپایی را کنار هم قرار می دهیم از نظر ظاهری و متریال فلزی که به کار رفته در بدنه جک اروپای و رنگی که روی بدنه زده شده است نسبت به جک ایرانی مقایسه می کنیم بسیار متفاوت است و از کیفیت پایین تری برخوردار است .

اما وقتی جک ها را باز میکنیم تا گیربکس و موتور جک ها را با هم مقایسه کنیم از نظر قدرت موتور و گیربکس (دنده ها) فولادی که به کار رفته و آبکاری که برای قطعات استفاده شده در جک ایرانی بی کیفیت نیست ، نمیتوان گفت با جک اروپایی برابر است ،ولی ازنظر قدرت و لیفت (کشش)  خوبی برخوردار است .

تابلو برد جک های ایرانی از کیفیت خوبی تولید شده اند، در جک بازویی خازن های خوبی به کار رفته است ولی ضد آب نیست .تقریبا تمام برد های ایرانی از 3 فیوز و یا بیشتر برای محافظت از برد استفاده شده است .

تنظیمات برد آپشن های خوبی همچون اتو کلوز و قابلیت نصب بیش از 8 عدد چشمی امنیتی فتوسل با فاصله مادون قرمز چشمی 10 متر است که بسیار خوب طراحی شده است و قابلیت مچ کردن 100 عدد ریموت کنترل با برد تا 30 متر در فضای باز را دارد.

جک پارکینگ خارجی
از نظر مدت کارایی جک های پارکینگی ایرانی می توان 10 سال بدون اعلام خرابی حساب باز کرد ولی با تردد روزی 50 مرتبه تا 15 واحد قابل نصب و اجرا است برای بیش ازاین تردد پیشنهاد میشود از جک های ایتالیا هیدرولیک تردد نامحدود استفاده شود .

آیا قدرت درج شده در روی موتور جک درب پارکینگ های ایرانی واقعی است ؟

یک نکته بسیار پر اهمیت درجک درب پارکینگ های ایرانی که باید به آن توجه داشته باشید .قدرت درج شده روی موتور جک است ، که با قدرت واقعی موتور متفاوت است.

مثلا : روی موتور درج شده 350 کیلوگرم این به معنای این نیست که این موتور تا وزن 350 کیلوگرم در پارکینگ را لیفت یا کشش می کند. این موتور در حقیقت ، وزن 200 کیلوگرم درب پارکینگ را به راحتی لیفت (کشش) توان دارد این به این معنا نیست که نتواند یه درب فلزی 350 کیلوگرمی را باز و بسته کند شاید بتواند لیفت کند ولی به یک مدت کوتاهی این کار را انجام میدهد چون که بیشتر از حد توان این موتور است در مدت زمان کوتاهی به موتور و گیربکس فشار می آید و باعث استهلاک قطعات میشود و هزینه تعویض سیم پیچ و خورده شدن دنده های گیربکس حاصل میشود.

شرکت فنی مهندسی دورژانس با 27 سال سابقه درخشان در زمینه فروش ،نصب و تعمیر انواع جک برقی ایرانی و خارجی و نماینده انحصاری محصولات ایتالیا در ایران مفتخر است که به صورت 24 ساعته در حال خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.
شما می توانید از طریق وبسایت ما با محصولات و تیم دورژانس بیشتر آشنا شوید و همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان دورژانس با شماره  02191003369 تماس بگیرید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *