مطالب دورژانس

مطالبی در مورد تجهیزات کرکره برقی مغازه دورژانس

مزیت کرکره برقی چیست

با توجه به الزامات نظام مهندسی درب پارکینگ باید حتما اتوماتیک و ریموت کنترلی باشد. حال  کرکره برقی اتوماتیک قیمتی ارزانتر از سایر درب های اتوماتیک دارد ، سریع تر ساخته و نصب می شود. خرابی آن کمتر است .

همچنین رنگ بسیار با کیفیت کوره ای دارد. مزیت دیگر آن ها نسبت به درب های لولایی این است که با توجه به خاصیت Roll-up در کرکره برقی ، فضایی از پارکینگ را اشغال نمی کند. تردد , چرخش و دور زودن خودروها در پارکینگ آسان تر است.

بهترین تیغه برای کرکره پارکینگ

با توجه به تردد بالای کرکره برقی پارکینگ بهتر است از تیغه آلومینیوم که مخصوص تردد بالا طراحی و تولید شده است استفاده شود.

تیغه های تک جداره آهنی ، گالوانیزه و فولادی برای پارکینگ کمتر توصیه می شوند. زیرا درصد خرابی و گیر کردن آنها در ریل بیشتر است و بعنوان کرکره برقی برای یک محیط حساس و پر تردد چندان توصیه نمی شوند.

بهترین موتور برای کرکره برقی پارکینگ

با توجه به تردد بالای خودرو بهتر است از موتور ساید صنعتی برای این دربهای اتوماتیک استفاده شود.

البته در صورتی که تعداد پارکینگ پشت درب و تردد کم باشد می توانیم از موتور تیوبلار نیز استفاده نماییم.

امروزه یکی از از انواع درب اتوماتیکی که برای پارکینگ مورد استفاده قرار می گیرد ، برقی است که مزیت هایی دارد و در ادامه به بیان این مزیت ها خواهیم پرداخت.

شرکت فنی مهندسی دورژانس با 27 سال سابقه درخشان در زمینه فروش،نصب و تعمیر انواع درب های اتوماتیک  ایرانی و خارجی و نماینده انحصاری محصولات ایتالیا در ایران مفتخر است که بصورت 24 ساعته در حال خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد.

شما میتوانید از طریق وبسایت ما با محصولات ما و تیم دورژانس یبیشتر آشنا شوید و همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان دورژانس با شماره زیر تماس بگیرید

69 33 00 91 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *