مطالب دورژانس

نصب راهبند تردد بالا در همدان

راهبند فک 640 با بازوی 7 متری که قابلیت تنظیم ارتفاع را دارد مناسب برای مکان های پر تردد مانند ورودی مجتمع ها و اماکن تجاری و … می باشد.

طراحی سیستم کاملا هیدرولیک Faac 640 جزو سیستم های کنترل تردد هیدرولیک می باشد که طراحی تانک روغن و اتصال آن بصورت کامل کارشناسی شده انجام پذیرفته است، و استفاده از سیستم هیدرولیک باعث شده تا این راهبند قابلیت استفاده مداوم را داشته باشد که یک مزیت نسبت به سیستم های موجود در بازار محسوب می گردد.

عکس بالا پروژه نصب راهبند تردد بالا فک مدل 640 توسط تیم مجرب دورژانس در همدان می باشد .

شرکت فک یکی از شرکت های خوش نام در زمینه تولید دربهای اتوماتیک، اپراتوهای درب شیشه ای، راهبند پارکینگی و … می باشد که همه کارشناسان محصولات کمپانی فک را جزو با کیفیت ترین محصولات بازار می دانند. و اگر شما به دنبال کیفیت و در عین حال کارایی بالا می گردد ساده نمیتوانید از کنار تولیدات عبور کنید.

طراحی 2 سرعته فک 640 باعث شده که سرعت حرکت بوم در ابتدا و انتهای حرکت آهسته شده و به آرامی باز و بسته شود و در طی 6 ثانیه این راه بند بصورت کامل باز و یا بسته گردد.

Faac 640 دارای حسگر چشمی فتوسل است که مانع از برخورد احتمالی بازو با وسیله نقلیه و یا شخص در حال حرکت می شود، و با بهره گیری از سیستم انکودر تعبیه شده در این سیستم می تواند برگشت میله در زمان برخورد مانع را داشته باشد.

متعلقات همراه پک

موتور، میله ، یک جفت چشم فتوسل ، یک عدد فلاشر و آنتن ، یک عدد رسیور، یک عدد ریموت فابریک ، متعلقات نصب

شرکت فنی مهندسی دورژانس با 27 سال سابقه درخشان در زمینه فروش ،نصب و تعمیر انواع راهبند ایرانی و خارجی و نماینده انحصاری محصولات ایتالیا در ایران مفتخر است که به صورت 24 ساعته در حال خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.
شما می توانید از طریق وبسایت ما با محصولات و تیم دورژانس بیشتر آشنا شوید و همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان دورژانس با شماره  02191003369 تماس بگیرید.

 

 

 

 

مشخصات محصول

 

برند

FAAC

مدل

640

نوع اپراتور

الکتروهیدرولیک

تعداد تردد

تعداد تردد نامحدود

کلاس حفاظتی (IP)

IP44

قابلیت اتصال به سیستم کنترل تردد

دارد – کارت خوان،تگ و …

قابلیت نصب فنس

دارد-قایلیت نصب فنس تا 6.25 متر

باطری اضطراری

ندارد

مدت زمان باز شدن

6 ثانیه

دمای کارکرد(سانتی گراد)

55+ تا 20-

ولتاژ تغذیه

230VAC – 50HZ

جریان مصرفی

1A

توان مصرفی

220W

سرعت دوران موتور

1400 تا 2800 RPM

مدت گارانتی

4 تا 7 سال

نوع محصول

راهبند میله ای

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *