مقالات

نصاب جک پارکینگ در مرکز تهران

نصب جک پارکینگ در تهران ایمن فک

امروزه با پیشرفت تجهیزات و ابزارها، باعث شده است تا در زمان و انرژی انسان ها بسیار صرفه جویی شود و به نوعی زندگی راحتتر شده است. یکی از تخصص های ما در وبسایت درب سازان ایمن فک علاوه بر فروش انواع درب اتوماتیک ، اعزام نصاب جک پارکینگ در مرکز تهران و دیگر شهرستان ها می باشد. در اینجا ما با ارائه خدمات شبانه روزی و در سراسر کشور توانسته ایم تا مشتریان و مخاطبان خود را راضی نگه داریم و لبخند رضایتشان باعث شده تا هر روز استوارتر در راه خود به سمت پیشرفت و بهبود محصولات و خدمات، گام برداریم. شما عزیزان می توانید از طریق راه های ارتباطی در هر ساعت از شبانه روز اعلام خرابی نصاب جک پارکینگ در مرکز تهران و دیگر شهرستان ها ثبت نمایید تا تکنسین های کاربلد و قابل اعتماد در اسرع وقت به محل برای نصب و یا تعمیرات جک پارکینگی مراجعه نمایند. 

نصاب جک پارکینگ | درب سازان ایمن فک

علاوه بر جک لولایی، یکی دیگر از خدمات ما نصب درب ریلی پارکینگ می باشد که با فشردن دکمه ریموت درب پارکینگ دیگر نیازی نیست تا انرژی زیادی را صرف باز و بسته کردن درب ریلی یا درب برقی پارکینگ کنید. این کار نیازمند نصب جک ریلی پارکینگ می باشد. جک های ریلی نیز مانند جک های بازویی در دایره ی خدمات شرکت ایمن فک ( دورژانس ) قرار دارد. کارشناسان با تجربه و دوره دیده تیم حرفه ای ما علاوه بر نصب درب اتوماتیک، می توانند در خرید جک مورد نیاز شما نیز می توانند مشاوره دهند و با بازدید رایگان از محل نصب و درب پارکینگ می توانند بهترن انتخاب ها را در اختیار شما قرار دهند. نصاب جک پارکینگ در مرکز تهران و دیر شهرستان ها نیز علاوه بر درب های پارکینگی بازویی در نصب درب های ریلی اتوماتیک ماهر و زبده هستند. 

نصب انواع درب اتوماتیک 

درب های پارکینگ امروزه از تنوع بالایی برخوردار می باشد که نصب جک آن باید متناسب با نوع درب پارکینگ باشد. همچنین نصاب درب اتوماتیک باید از تجربه کافی در این زمینه برخوردار باشد تا بتواند با توجه به نوع درب های پارکینگی جک مناسبی را نصب کند. نصاب جک پارکینگ در مرکز تهران باید علاوه بر نصب جک پارکینگ بتواند سر از مدل های جک ها در بیاورد تا با توجه به وزن درب و عرض آن و میزان تردد آن ساختمان، راهنمایی های لازم را جهت انتخاب جک مناسب نیز به مشتریان بدهد. انواع درب های پارکینگی شامل موارد زیر می باشد:

  • درب ریلی
  • درب کرکره ای پارکینگ
  • درب اتوماتیک
  • درب ریموتی پارکینگ
  • درب برقی

ویژگی های نصاب جک پارکینگ حرفه ای

همانطور که گفته شد امروزه درب پارکینگ های گوناگونی وجود دارد که هر کدام از تکنولوژی و ابزارهای خاص و حتی پیشرفته ای برخوردار می باشد.

به طور مثال برای نصب درب بازویی، نصب جک برقی درب پارکینگ و… نیاز به یک نصاب درب ریموت دار، درب کرکره ای، درب ریلی و… می باشد که دانش و تخصص بالایی در این زمینه داشته باشد تا جک درب پارکینگ از عملکرد بالایی برخوردار باشد و در مدت های طولانی دچار مشکل نشود.

علاوه بر اینها یک تعمیرکار و نصاب جک پارکینگ در مرکز تهران متخصص و مجرب ویژگی های زیر را هم دارا می باشد:

  • وقت شناس بودن
  • ماهر و آشنا بودن در نصب انواع جک درب پارکینگ ایرانی و خارجی
  • دانش و تخصص کافی در انتخاب محل مناسب جک
  • استفاده از قطعات باکیفیت و عالی
  • رعایت نکات در هنگام نصب جک پارکینگ
  • منصف بودن نصاب در هزینه خدمات
  • ارائه فاکتور در صورتی که خرید وسایل نصب به عهده نصاب جک درب پارکینگ است.

بهترین نصاب جک پارکینگ در مرکز تهران رو سریع پیدا کن!

امروزه با اینترنتی شدن اکثر کسب و کارها باعث شده است تا در صورت نیاز به هر خدماتی فوری و بدون هدر رفت زمان بتوانیم نیاز و مشکل خود را رفع کنیم. این موضوع در تمامی موارد صدق می نماید. برای مثال فرض کنید در یک روز بارانی پشت درب پارکینگ مانده اید و جک به دلیل رطوبت هوا گیر کرده است یا اینکه قصد دارید جک پارکینگی خود را نصب کرده و درب پارکینگ خود را به درب اتوماتیک تبدیل کنید. در چنین شرایط هایی وجود یک تکنسین قابل اعتماد و کارشناس بسیار کار را آسان می نماید. کارشناس از آن جهت که هم بتواند خرابی درب را به خوبی تشخیص دهد و بدون گذاشتن خرج اضافه روی دستمان جک پارکینگی را تعمیر و یا نصب نماید. قابل اعتماد بودن نیز از آن جهت حائز اهمیت است که خواه یا ناخواه نصاب به خانه شما راه پیدا می کند، در نتیجه بهتر است از یک شرکت معتبر و شناخته شده نصاب را انتخاب نمایید. 

آیا نصاب های شرکتی دستمزد بالاتری دریافت می نمایند؟

عموم مردم بر این گمان هستند که نصاب های شرکتی دستمزد بالاتری نسبت به نصاب جک پارکینگ در مرکز تهران که به صورت انفرادی کار می کنند، دریافت می نمایند. اما در حقیقت چنین نیست! نصاب های درب اتوماتیک دورژانس، با تعرفه های شرکتی و تعیین شده کار نصب و تعمیرات را انجام می دهند. در نتیجه نمی توانند قیمت های پرت و پلا و اصطلاحا من درآوردی را در ازای نصب درب برقی از شما طلب کنند. 

در همین راستا می توان گفت: دورژانس در مرکز تهران دارای تیم مجرب و دقیقی از تکنسین هاست که جهت نصب جک های ایرانی و خارجی به محل مشتری اعزام شده و بهترین نصب را تحویل می دهند. کافی ست با ما تماس بگیرید و نصب جک برقی خود را به ما بسپارید.

شرکت دورژانس با 27 سال سابقه درخشان در زمینه فروش ،نصب و تعمیر انواع جک برقی ایرانی و خارجی و نماینده انحصاری محصولات ایتالیا در ایران مفتخر است که به صورت 24 ساعته در حال خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

شما می توانید از طریق وبسایت ما با محصولات و تیم دورژانس بیشتر آشنا شوید و همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان دورژانس با شماره  02172239 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *