مطالب دورژانس

معرفی جدیدترین راهبند ایتالیایی

راهبند فک مدل 614 یکی از محصولات جدید برند فک می باشد که دارای ویژگی های جدید است که نظر مشتریان عزیز را به خود جلب نموده است. طراحی مدرن، الکترونیک اختصاصی و بصری، محکم، قابل اعتماد، عملکرد بالا، حداکثر ایمنی برای آسیب نرساندن و طیف کاملی از لوازم جانبی از ویژگی های این محصول پر قدرت است.
جدیدترین مدل راهبند ایتالیایی
دو سرعته بودن یکی دیگر از محاسن این راهبند است یعنی سرعت حرکت بوم در شروع و پایان حرکت کند شده و بوم به آرامی متوقف می شود.

پارت نامبر:614

نام محصول:راهبند میله ای

مکانیزم:هیدرولیک

تعداد تردد:نامحدود

کلاس حفاظت:ip44

برق اضطراری:دارد

طول میله:6 متری

قابلیت تا شوندگی:دارد

مرکز کنترل و متعلقات راهبند فک مدل 614

استفاده منحصر به فرد از اجزای با کیفیت بالا، باعث می شود B614 یک اپراتور قوی و مطمئن باشد.

سیستم اهرم چهار جانبه با دو مرحله حرکت پرتو حتی نرم تر سرعت را کاهش می دهد . موتور 24 ولت این راهبند با کیفیت فک با یک رمزگذار سطح بالایی از کنترل حرکت را فراهم می کند و اجازه می دهد تا معکوس بر استانداردهای ایمنی انجام بپذیرد.

لوازم جانبی متعددی که برای شخصی سازی این محصول در دسترس هستند:

چراغ های پرتو و کیت چراغ راهنمایی، کیت حفاظتی، کیت مشترک، چنگال پشتیبانی پایه و پرتو، پرتوهای دارای یک پروفیل ضربه ضد ضربه، در هر دو نسخه مستطیل شکل و گرد می باشند. 

بدنه اصلی راهبند با متعلقات، میله یا بوم، پایه پلیت، براکت اتصال دهنده میله به راهبند، چراغ فلاشر، کلید سلکتور، رسیور و یک عدد ریموت از متعلقات این محصول به شمار می رود.

شرکت فنی مهندسی دورژانس با 27 سال سابقه درخشان در زمینه فروش ،نصب و تعمیر انواع راهبند ایرانی و خارجی و نماینده انحصاری محصولات ایتالیا در ایران مفتخر است که به صورت 24 ساعته در حال خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.
شما می توانید از طریق وبسایت ما با محصولات و تیم دورژانس بیشتر آشنا شوید و همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان دورژانس با شماره  02191003369 تماس بگیرید.
خدمات درب اتوماتیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *