مطالب دورژانس

قطعات اپراتور درب اتوماتیک دورژانس

اپراتورهای اتوماتیک عمدتاً در دهانه درهایی استفاده می شوند که در آن برای باز کردن در به کمک نیاز داریم. اپراتورهای اتوماتیک به دو صورت هستند و هدف شما تعیین می کند که کدام قطعات اپراتور درب اتوماتیک برای باز شدن مناسب تر است. آنها الکترومکانیکی و الکترو هیدرولیک هستند . تفاوت اصلی که برای تعیین اینکه به کدام اپراتور نیاز دارید این است که هر چند وقت یکبار از اپراتور به عنوان یک بازشو خودکار استفاده می شود .
اپراتورهای الکترومکانیکی در صورتی استفاده می‌شوند که دهانه آن عمدتاً خودکار باشد. این بدان معناست که در بیشتر مواقعی که از آن استفاده می شود، دهانه به طور خودکار باز می شود. مکانیزم داخل از یک موتور مکانیکی برای باز و بسته کردن درب استفاده می کند .
اپراتورهای الکترو هیدرولیک در درجه اول دستی هستند. این بدان معناست که در بیشتر مواقعی که از آن استفاده می شود، دهانه به صورت دستی باز می شود. مکانیزم داخل از یک موتور مکانیکی برای باز کردن درب استفاده می کند، اما از یک درب هیدرولیک برای بستن درب استفاده می کند. بنابراین در اکثر مواقع به صورت دستی عمل می‌کند، اما در صورت لزوم می‌توان آن را به طور خودکار باز کرد.

انواع قطعات اپراتور درب اتوماتیک

• موتور
• باطری
• تسمه
• سنسور
• میکرو کامپیوتر
قطعات درب اتومات

موتور از قطعات اپراتور درب اتوماتیک

موتور از قطعات اپراتور درب اتوماتیک می باشد که فرمان میکرو کامپیوتر را به کمک باقی قطعات اجرا می کند. ایجاد نیرو محرکه قوی و حفاظت از عملکرد پایدار از وظایف موتور است که با توجه به اندازه درب و.. انتخاب می شود.

میکروکامپیوتر از قطعات اپراتور درب اتوماتیک

عملکرد درب اتوماتیک کاملاً توسط میکرو کامپیوتری بهینه شده است و حلقه سیگنال داخلی از حالت کنترل غیر تماسی استفاده می کند. کنترلر میکروکامپیوتر دقیقاً تنظیم شده است و تنظیم موقعیت درب، تنظیم فاصله لغزشی و تنظیم سرعت باز و بسته شدن درب را کنترل می کند.

کنترل سنسور از قطعات اپراتور درب اتوماتیک

کنترل سنسور شامل عملکردهای مختلفی است. اپراتور می تواند چهار حالت کارخودکار، نگهدار،قفل و نیمه باز را از طریق صفحه کلید عملکرد یا سوئیچ برای رفع نیازهای مختلف انتخاب کند. دستگاه کنترل دارای چندین رابط است. در ارتباط با دستگاه های کنترل دسترسی های مختلف مانند: کنترل از راه دور، فتوسل ایمنی، قفل الکتریکی، یو پی اس و غیره استفاده می کند که دارای نیروی محرکه قوی و عملکرد قابل اعتماد است.
در صورت برخورد با مانع، درب بلافاصله توسط سیستم کنترل میکروکامپیوتر که از قطعات اپراتور درب اتوماتیک است، باز و معکوس خواهد شد. هنگامی که در بسته است، در صورت برخورد با عابر پیاده یا مانع در حال حرکت، درب به طور خودکار معکوس می شود، بنابراین از له شدن جلوگیری می شود و از مسافر حداکثر محافظت به عمل می آید.

باطری از قطعات اپراتور درب اتوماتیک

با قرار دادن یک باطری بک آپ برای دربهای اتوماتیک می توان در زمان قطع برق برای زمان نسبتا طولانی از دربهای اتوماتیک استفاده کرد.

سنسورها از قطعات اپراتور درب اتوماتیک

همه درب های اتوماتیک دارای نوع خاصی از سنسور هستند که درها را در صورت نیاز باز و بسته می کنند. انواع مختلفی از سنسورها وجود دارند که می توانند درب اتوماتیک را باز کنند. استفاده از آنها به نیازهای خاص یا طراحی در بستگی دارد. در اینجا 5 نوع سنسور وجود دارد که می توانند یک درب اتوماتیک را باز کنند و از قطعات اپراتور درب اتوماتیک هستند.
• سنسورهای حرکت رادار
• سنسورهای فشار
• حسگرهای نوری یا آشکارسازهای حرکتی
• سنسورهای حرکت مادون قرمز غیرفعال
• سنسورهای مادون قرمز فعال
هنگامی که به دنبال یک گیت جدید یا قطعات اپراتور درب اتوماتیک هستید، از شما استقبال می کنیم که از طریق وب سایت ایران اتوماتیک در با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *