مطالب دورژانس

سوالات متداول مربوط به سیستم های کنترل از راه دور دورژانس

آیا همه ریموت ها روی همه جک ها و درب ها کار می کنند؟

در یک پاسخ کوتاه، خیر! شما باید یک کنترل از راه دور مناسب بخرید تا با گیرنده ای که قصد استفاده از آن را دارید مطابقت داشته باشد.

چه چیزی می تواند بر برد ریموت کنترل از راه دور من تأثیر بگذارد؟

چیزهای زیادی بر دامنه کنترل از راه دور تأثیر می گذارد. نصب صحیح آنتن، تخلیه باتری در کنترل از راه دور، شرایط جوی، وجود سیگنال های رادیویی قوی دیگر، و این لیست ادامه دارد.

چرا ریموت در برقی از راه دور من ناگهان برد را از دست می دهد؟

خانه ‌ها به‌ طور فزاینده ‌ای پر از زنگ ‌های بی ‌سیم، هدفون ‌های بی‌ سیم، رایانه ها و موارد دیگر می ‌شوند که بسیاری از آن‌ ها با فرکانس ‌های مشابه درب باز کن برقی های دورژانس کار می ‌کنند. برخلاف سیگنال کنترل از راه دور گیت شما، که فقط با فشار دادن یک دکمه پخش می شود، دستگاه هایی مانند نمایشگر می توانند به طور مداوم پخش شوند.

این می تواند گیرنده دروازه شما را مسدود کند. همه گیرنده ها مجهز به AGC (کنترل بهره خودکار) هستند. به زبان ساده، گیرنده شما این توانایی را دارد که حساسیت خود را نسبت به سیگنال ها با توجه به قدرت سیگنالی که در آن ناحیه تشخیص می دهد، بالا و پایین کند.

بهترین تولید کننده ریموت درب برقی دورژانس

دورژانس یک وارد کننده ی کنترل از راه دور در اتوماتیک است. ریموت کنترل عرضه شده توسط دورژانس دارای حساسیت بالا، توانایی ضد تداخل قوی، عملکرد پایدار و برد مناسب کنترل از راه دور است.

لذا به شدت مورد علاقه مشتریان است. اگر می خواهید ریموت کنترل در برقی را بشناسید و بخرید از سایت دورژانس دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *