مطالب دورژانس

خرید و فروش جک درب پارکینگ در تهران

خرید و فروش جک پارکینگ
خرید جک های درب پارکینگ در تهران و سایر شهر های بزرگ مورد توجه و استقبال قرار گرفته اند در شهر های بزرگ به علت وجود ساختمان های بلند و تردد بالا در ساختمان نصب جک درب حائز اهمیت است اگر زیبایی درب و ساختمان مهم و در کنار زیبایی ساختمان امنیت بسیار بالا در الویت است بهتر است از جک های بازویی مکانیکی ایتالیایی فک 412  استفاده کنید .
این جک درب پارکینگ مناسب تمام شرایط آب و هوایی است و بسیار مقاوم در برابر هر خوردگی و ضربه می باشد.

قطعات مورد نیاز در بهترین جک درب پارکینگ مدل 412 فک

  • مرکز فرمان: وظیفه فرمان و باز و بسته شدن و توقف جک‌ها را دارد .
  • چشمی: دارای سیستم مادون قرمز بوده و اگر خودرو، عابری یا مانعی در مقابل چشمی قرار داشته باشد، از باز و بسته شدن درب جلوگیری می‌کند .
  • ریموت کنترل: وسیله ارتباط کاربر با مرکز فرمان می‌باشد. غالبا ۲ ریموت کنترل در پکیج وجود دارد و در مجتمع‌های بزرگ می‌توان تعداد زیادی ریموت را از شرکت تهیه و با مرکز فرمان متصل ساخت.
  • فلاشر: با آلارم هشدار دهنده متنوع همانند چشمک زدن، پیام مرکز فرمان را نشان می‌دهد.
  • جک بازویی: ابزاری برای ورود نیروی الکتریکی به مکانیکی است.
فروش بهترین جک بازویی در تهران
فروش جک پارکینگ
فروش بهترین جک پارکینگ
جک پارکینگی درب اتوماتیک فک FAAC 412 دارای ولتاژ ورودی ۲۲۰ ولتی است و به کمک یک موتور الکتریکی و گیربکس حداکثر گشتاور ۳۵۰۰ نیوتن تولید می کند.
خرید بهترین جک پارکینگ
شرکت فنی مهندسی دورژانس با 27 سال سابقه درخشان در زمینه فروش ،نصب و تعمیر انواع جک بازویی پارکینگ برقی ایرانی و خارجی و نماینده انحصاری محصولات ایتالیا در ایران مفتخر است که به صورت 24 ساعته در حال خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.
شما می توانید از طریق وبسایت ما با محصولات و تیم دورژانس بیشتر آشنا شوید و همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان دورژانس با شماره  02191003369 تماس بگیرید.
خدمات درب اتوماتیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *