مطالب دورژانس

انواع درب شیشه ای برقی دورژانس

انواع درب شیشه ای برقی
1) درب کشویی (اسلایدینگ)

درب اتوماتیک کشویی دورژانس از محبوب ترین انواع درب شیشه ای برقی میباشد. این نوع درب بصورت خطی باز و بسته میشود و دارای لت متحرک و لت ثابت میباشد که بنا به فضای موجود میتوان لت ثابت را حذف کرد. درب اتوماتیک اسلایدینگ را میتوان به صورت دو طرفه یا یک طرفه نصب کرد.

2) درب تلسکوپی

پس از درب اتوماتیک کشویی دورژانس رایج ترین نوع درب شیشه ای، درب تلسکوپی میباشد. این نوع درب برای اماکنی که با محدودیت فضای ورودی مواجه هستند بسیار گزینه مناسبی است. درب اتوماتیک تلسکوپی دارای انواع سه لت، چهار لتو… است که هرکدام متناسب با محا مورد نظر قابل نصب و اجرا هستند.

3) درب لولایی

درب های شیشه ای لولایی درب های رایج شیشه ای هستند که به کمک اپراتور میتوان آنها را برقی کرد. این نوع از درب ها بصورت تک لنگه و دو لنگه قابل استفاده هستند. با وجود درب های اتوماتیک کشویی معمولا از این نوع درب استقبال چندانی نمیشود مگر در موارد خاص

4) درب مثلثی

درب های مثلثی عملکردی مشابه درب های اسلایدینگ دارند با این تفاوت که دو لنگه درب با زاویه ای نسبت بهم باز و بسته میشوند. از این نوع درب اتوماتیک شیشه ای در مکان ها و موقعیتهای خاص استفاده میشود.

5) درب منحنی (کرو)

درب های اتوماتیک کرو از زیباترین اشکال و مدل های درب اتوماتیک شیشه ای دورژانس هستند که عملکردی شبیه به درب کشویی دارد اما شکل ظاهری آن به صورت نیم دایره است. از این نوع درب در مکان هایی همچون هتل ها، تالارها، رستوران ها و… استفاده میشود. قیمت این نوع درب نسبت به درب کشویی بسیار بالاتر است.

6) درب گردان (چرخشی)

درب اتوماتیک گردان دورژانس از دو، سه یا چهار لت شیشه تشکیل شده است که همگی درون یک استوانه قرار میگیرند و حول میله ای در مرکز استوانه با سرعت ثابت میچرخند. زمانی که فرد به دخل درب قد میگذارد سنسور حضور او را تشخیص میدهد و درب شروع به گردش میکند.

شما می توانید از طریق وبسایت ما با محصولات و تیم دورژانس بیشتر آشنا شوید و همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان دورژانس با شماره  91003369 تماس بگیرید.
خدمات درب اتوماتیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *