مقالات

هزینه برقی کردن درب پارکینگ

هزینه برقی کردن درب پارکینگ

هزینه های برقی کردن درب پارکینگ فقط خرید جک نیست و شامل هزینه های دیگری نیز هست که بهتر است قبل از خرید از آنها اطلاع داشته باشید. این هزینه ها عبارتند از:

خرید جک درب پارکینگ

یکی از از اصلی ترین هزینه های برقی کردن درب پارکینگ مناسب با توجه به عرض درب، وزن درب و تعداد تردد خودرو می باشد. نکته ای که باید در در اینجا به آن اشاره کنیم هیچ پکیج جک پارکینگی شامل سیم و کابل و قفل برقی نیست و در صورت نیاز به این موارد باید جداگانه خریداری شوند.

خرید سیم و کابل برای جک پارکینگ

مدار فرمان جک پارکینگ بر روی دیوار نصب میشود و لازم است از فلاشر، از جک بازویی سمت چپ و سمت راست، از چشمی (فتوسل) سمت چپ و سمت راست کابل های مناسب به مدار فرمان کشیده شود.

همچنین ممکن است برق ۲۲۰ ولت شما جهت تغذیه مدار فرمان خیلی نزدیک نباشد نیاز به متراژ زیاد سیم و کابل برای برق ورودی مدار نیز داشته باشید.

توجه داشته باشید جک پارکینگی در جعبه خود سیم و کابل ندارد و در صورت نیاز باید جداگانه خریداری شود.
نکته: اگر جک ریلی خریداری کنید فقط سیم کشی فتوسل و فلاشر انجام می شود و مقدار کابل و کابل کشی به مراتب کمتر از جک های بازویی می باشد.

خرید و نصب قفل برقی

نصب قفل برقی نیاز به فشردن دکمه مجزا برای باز شدن قفل نیست و خود مدار فرمان جک درب پارکینگ ابتدا به قفل برقی فرمان می دهد و پس از باز شدن قفل، درب شروع به باز شدن می کند.

نکته: قفل برقی برای درب ریلی قابل نصب نیست.

خرید ریموت کنترل اضافه

تمام سیستم های جک پارکینگی به صورت نرمال با دو عدد ریموت کنترل ارائه می شود. پس اگر شما نیاز تعداد بیشتر ریموت باید به صورت جداگانه خریداری شود.

سیم کشی درب

معمولاً ساختمان های نوساز در حین عملیات ساختمان سازی کابل کشی شده اند. ولی اگر برای یک ساختمان قدیمی که قبلاً جک نداشته و برای اولین بار است که تصمیم به نصب جک گرفته‌اید نیاز به کابل کشی دارد.

نصب جک برقی

نصب جک برقی بر روی درب پارکینگ یکی از مهم ترین قسمت های برقی کردن درب پارکینگ شماست که حتما باید توسط تکنسین های مجرب و با سابقه انجام گیرد. اگر جک درب پارکینگ خود را از ایمن فک خریداری نمایید، عملیات نصب جک برای شهروندان تهرانی به صورت رایگان توسط تکنسین های مجرب و دوره دیده دورژانس (واحد خدمات پس از فروش ایمن فک) با ضمانت انجام می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *