مطالب دورژانس

کرکره برقی گالوانیزه دورژانس

کرکره برقی دورژانس

کرکره برقی گالوانیزه فوم دار :

از خم کردن ورق گالوانیزه توسط دستگاه نورد ، کرکره برقی گالوانیزه تولید می شود که در دو نوع تیغه های کرکره برقی گالوانیزه تک جداره و دوجداره وجود دارند و با استفاده از آهنربا میتوان به گالوانیزه بودن کرکره برقی پی برد .

تیغه کرکره برقی گالوانیزه :

با تزریق پلی اورتان به فوم در تیغه های دوجداره کرکره برقی گالوانیزه ، می توان عایق مناسبی برای استفاده در پروژه هایی که عایق صدا و حرارت فاکتور مهمی محسوب میشود تهیه نمود که یکی از امتیازات کرکره برقی های گالوانیزه می باشد .

امکان رنگ بندی این تیغه کرکره فراهم می باشد و معمولا از رنگ های سفید ، زرد و نارنجی استفاده می شود .

از لحاظ اقتصادی این تیغه کرکره ارزانترین تیغه کرکره برقی موجود در بازار ایران می باشد . اما به طبع ارزان بودن آن از کیفیت بسیار پایینی برخوردار بوده و در ساخت آن معمولا از ورق های نازک گالوانیزه استفاده می شود . در برندهای نا معتبر به جای تزریق مواد استاندارد از مواد ارزان قیمت استفاده می شود .

تیغه گالوانیزه فوم دار :

تیغه گالوانیزه ای فوم دار، ترکیبی از آلیاژ فولاد منیزیوم و خمیر پلی اورتان است که در کوره پخته می شود و شکل فومی به خود می گیرد.

تیغه گالوانیزه ای فوم دار نیز مانند تیغه آلومینیومی فوم دار ضدخش و عایق صوت و حرارت است اما نسبت به تیغه آلومینیومی فوم دار سنگینتر است و مرغوبیت کمتری دارد.

تفاوت تیغه گالوانیزه با تیغه آلومینیوم :

تیغه های آلومینیوم و گالوانیزه در کرکره برقی از لحاظ شکل و نمای ظاهری تقریبا شبیه هم هستند . تفاوت آنها در این است که قطر تیغه کرکره المنیومی برقی حدودا بین ۱ تا ۱٫۲ میلی متر می باشد در صورتی که قطر ورق گالوانیزه نهایتا ۰٫۴ میلیمتر است و برای جلوگیری از له شدن تیغه مابین تیغه ها فوم تزریق می گردد که بدون هیچ مزیت امنیتی وزن تیغه بالا می رود.

همچنین مقاومت آن در برابر ضربه و وزش باد و نور خورشید و گرمایش و سرمایش نسبت به تیغه کرکره های آلومینیومی بیشتر می باشد .

شرکت فنی مهندسی دورژانس با 27 سال سابقه درخشان در زمینه فروش،نصب و تعمیر انواع کرکره های برقی ایرانی و خارجی و نماینده انحصاری محصولات ایتالیا در ایران مفتخر است که بصورت 24 ساعته در حال خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد.
شما میتوانید از طریق وبسایت ما با محصولات ما و تیم دورژانس یبیشتر آشنا شوید و همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان دورژانس با شماره زیر تماس بگیرید

69 33 00 91 

خدمات درب اتوماتیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *