مطالب دورژانس

کاربرد جک ریلی در شمال تهران

کاربرد جک ریلی شمال تهران
عکس بالا پروژه نصب شده جک ریلی جنیوس فالکون 8 در شمال تهران می باشد که توسط تیم مجرب دورژانس نصب و راه اندازی شده است. 

 

شرکت جنیوس که فعالیت خود را با همکاری شرکت فک ایتالیا اجرا می کند، جزو برترین تولیدکنندگان انواع جک درب پارکینگ هیدرولیکی و الکترومکانیکی است که به خاطر کیفیت بالای محصولات، امکان ارسال انواع جک به بیش از 70 کشور دنیا را یافته است.

جنیوس با در نظر گرفتن نیاز های بازار هدف خود و ایجاد تنوع بالا در هماهنگی با آن، محصولات مختلفی تولید کرده که باعث جلب رضایت مشتریان شده است. محصولات Genius مانند موتور درب برقی جنیوس Falcon-M8C در رده بهترین انواع درب اتوماتیک قرار می گیرند.

درب اتوماتیک جنیوس Falcon-M8C یکی از بهترین تولیدات جک برقی جنیوس به شمار می رود، این محصول قابل استفاده برای درب اتوماتیک کشویی تا وزن 800 کیلوگرم بوده و ولتاژ مورد نیاز آن برای منبع تغذیه 230 ولت می باشد.

درب اتوماتیک Falcon-M8 جنیوس دارای بدنه ای آلومینیومی است که با پودر پلی استر رنگ شده و در محفظه ABS قرار گرفته است.

همچنین جانمایی سیستم خلاص کن این جک پارکینگی بسیار ساده است و می تواند توسط یک کلید شخصی قفل شود. به علاوه سوییچ های محدود کننده مغناطیسی آن میزان حرکت را کنترل کرده و از ایجاد فشار و آسیب به موتور جلوگیری می کند.

همانطور که در بالا نیز اشاره شد موتور الکترومکانیک جنیوس Falcon-M8C قابلیت به حرکت در آوردن درب هایی به وزن 800 کیلوگرم را دارد، گفتنی است حداکثر طول درب می تواند 15 متر باشد.

به این ترتیب و با در نظر گرفتن امکان تردد تا 30 مرتبه در هر ساعت می توان موتور درب اتوماتیک جنیوس فالکون 8 را برای کاربرد های مسکونی و تجاری مورد استفاده قرار داد.

نکته دیگر اینکه سرعت دوران موتور جک برقی جنیوس 1400 دور در دقیقه و سرعت باز شدن این درب به اندازه 12 متر بر دقیقه است.

شرکت فنی مهندسی دورژانس با 27 سال سابقه درخشان در زمینه فروش ،نصب و تعمیر انواع جک برقی ایرانی و خارجی و نماینده انحصاری محصولات ایتالیا در ایران مفتخر است که به صورت 24 ساعته در حال خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.
شما می توانید از طریق وبسایت ما با محصولات و تیم دورژانس بیشتر آشنا شوید و همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان دورژانس با شماره  02191003369 تماس بگیرید.
خدمات درب اتوماتیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *