مطالب دورژانس

نکات مورد ذکر در خصوص خرید بهترین راهبند ها دورژانس

نکات مورد ذکر در خصوص خرید بهترین راهبند ها، به طور کلی از راهبندها در مکان هایی  استفاده می شود که باز و بسته کردن درب درآن مکان ها با دشواری ، زمان بری و صرف انرژی بالا روبروست منظور از این  مکان ها همان مکان های پرتردد هستند. استفاده از راهبند در پروژه  ها و مکان های تجاری و اداری مدرن و جدید بخشی از یک سیستم بزرگتر به نام سیستم های کنترل تردد و دستگاه های کنترل عبور و مرور است.

سیستم های الکترومکانیکی استفاده بیشتری دارند و مقرون به صرفه تر هستند  و سیستم هیدرولیکی قیمت بالاتر و استفاده محدودتری دارند.لازم به ذکر است که اگر تعداد تردد در روز زیاد باشد باید از راهبند هیدرولیکی استفاده کنید زیرا در اثر کارکرد بالا داغ نمیشود.

با توجه به میزان تردد در ساختمانها اگر تردد کم  باشد باید از راهبند الکترومکانیکال استفاده نمود. ساختمان هایی با حداکثر ۲۰ یا ۳۰ واحد تردد خودرو می تواند از درب های اتوماتیک الکترومکانیک استفاده نماید، اما برای مجتمع های اداری، مسکونی یا تجاری که تردد بسیار بالاتری دارند باید از سیستمهای هیدرولیکی استفاده شود.

راهبند

انتخاب محصول با گارانتی معتبر

با توجه به نکات مورد ذکر در خصوص خرید بهترین راهبند ها در دنیای امروز، راهبندها یکی از ضروریات زندگی ما هستند زیرا که می توان با استفاده از آن گام های بزرگی در ایجاد امنیت، آرامش خود و اطرافیان برداشت و به دقت و با حساسیت لازم تردد محیط را تحت کنترل  و نظارت خود قرار داد.  در چند سال اخیر، راهبندها قابلیت هایی را فراهم آورده اند که می توان با اتکا به آن ها و با نیروی انسانی کم تر،  کوچک ترین تردد های محیط را کنترل کرد و اقدامات امنیتی لازم را اعمال کرد.

همیشه پیش از پروسه خرید هر وسیله یا محصولی، جست و جو و بررسی هایی را در خصوص قابلیت ها، کارآیی ها و درصد رضایت مشتریان انجام می دهیم تا انتخاب درست و مناسبی را در خصوص آن داشته باشیم. خرید راهبندها نیز مانند هر وسیله دیگر نیازمند این جست و جو و بررسی است.

یکی از نکات بسیار مهمی که باید قبل از خرید راهبندها، به آن توجه کرد گارانتی معتبر محصول و شرکت ارائه دهنده ی آن است چرا که در صورت هر گونه مشکل در سیستم کارایی راهبند شما شرکت ارائه دهنده گارانتی و خدمات پس از فروش می تواند، مشکل یا ایراد را در کم ترین زمان ممکن رفع کند و دیگر نگرانی های تعمیر و رفع عیب و همچنین صرف هزینه های بالا را به همراه نخواهید داشت.

شرکت درب های اتوماتیک پاسارگاد بزرگترین تولید کننده محصولات راهبند در ایران، با ارائه ی محصولات گسترده و متنوع محصولات ،اطمینان خاطری را برای کاربران فراهم ساخته است تا بتوانند خرید مطمئن و آگاهانه ای را داشته باشند.

تفاوت انواع راهبند ها :

تفاوت راهبند اتوماتیک هیدرولیکی و مکانیکی در مکانیزم باز و بسته شدن آنهاست. راهبند مکانیکی به وسیله چرخ دنده باز و بسته می شود در صورتی که راهبند اتوماتیک هیدرولیکی سامانه محرکش متشکل از بلوک هیدروپمپ(پمپ روغن) و شیر های هوا است. در راهبند اتوماتیک هیدرولیکی به علت استفاده نشدن از چرخ دنده در هنگام برخورد میله ی راهبند با مانع، کمترین خسارت را ایجاد میکند.
از اصلی ترین مزایای راهبند هیدرولیکی می توان به تردد نا محدود این راهبند اشاره کرد.
سیستم راهبند اتوماتیک جهت كنترل تردد در ورودي سازمان ها ،ساختمان هاي پر تردد و مراکز تجاری جهت ايجاد محدوديت در تردد تعبيه مي گردد اين سيستم ها قابليت باز و بسته شدن مداوم با فرمان دستگاه كارت خوان، دوربين پلاك خوان، پوش باتن، ريموت كنترل و ديگر سيستم هاي كنترل تردد استاندارد را دارا مي باشد.

راهبند اتوماتیک ستونی ( بولارد) که بیشتر در اماکن با ضریب امنیت بالا و حساس استفاده می شوند و یکی از مطمئن ترین موانع جهت کنترل تردد وسائل نقلیه می باشند ، چرا که بدنه فولادی این راهبند بصورت ستونی از میله فولاد با روکش استیل در پایه ای فولادی دیگر که بوسیله بتن ریزی در کف مهار شده ، قرار گرفته و در زمان ایجاد هرگونه برخوردی ، این وسیله نقلیه است که بیشترین آسیب را دیده و با ناتوانی در عبور از مسیر ورودی متوقف می گردد.

نکات مورد ذکر در خصوص خرید بهترین راهبند ها ،راهبند اتوماتیک زنجيری در اماکنی استفاده ميشود که فضايی براي بالا رفتن تيرک وجود ندارد و يا مي خواهيم کل فضای ورودی را به طور کامل مسدود نمائيم و مناسب برای فضای ورودی ۶ تا ۱۶ متر مورد استفاده قرار مي گيرد.

قفل پارکینگ یا پارکینگ بند وسیله ای است که در اکثر پارکینگ های اختصاصی قابل استفاده می باشد و این امکان را فراهم میسازد که دیگر کسی در محل اختصاصی پارک شما نتواند پارک کند (این محصول در دو مدل دستی و برقی ارائه میگردد)

شرکت فنی مهندسی دورژانس با 27 سال سابقه درخشان در زمینه فروش،نصب و تعمیر انواع راهبند های  ایرانی و خارجی و نماینده انحصاری محصولات ایتالیا در ایران مفتخر است که بصورت 24 ساعته در حال خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد.

شما میتوانید از طریق وبسایت ما با محصولات ما و تیم دورژانس یبیشتر آشنا شوید و همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان دورژانس با شماره زیر تماس بگیرید:

69 33 00 91 -021

خدمات درب اتوماتیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *