مطالب دورژانس

نکاتی درباره قفل های برقی دورژانس

قفل برقی دورژانس

زمان خیلی زیادی از قفل های برقی زنجیری که روی درب نصب می شد نمی گذرد. این قفل ها بعد از مدتی دچار خرابی زنجیر و یا افتادن زنجیر می شد و ما خودمان با انبردست زنجیر را سفت می کردیم. یا زمانی که درب را قفل می کردیم دیگر با آیفون نمی توانستیم درب حیاط را باز کنیم.

این قفل ها نه ایمنی خوبی داشت نه ماندگاری زیادی. فقط راهی برای باز کردن درب نفر رو ساختمان بود. اما با پیشرفت تکنولوژی و همچنین ساخت مدل های جدید کم کم از این مدل های زنجیری فاصله گرفیتم و مدل های پیشرفته قفل برقی را جایگزین این مدل های قدیمی و زنجیری کردیم.

قفل های برقی جدید دارای ایمنی بسیار بالایی هستند. حتی زمانی که شما آنها را با کلید قفل می کنید به وسیله آیفون تصویری توانایی باز کردن درب را دارند. طول عمر زیادی دارند و به راحتی خراب نمی شوند.

قفل برقی لاک پشتی یا کله گاوی

یکی از امن ترین مدل های بدون شاسی سیزا است که باز کردن درب را بدون شاسی و توسط کلید و یا توسط درب باز کن های الکتریکی داخل منزل ممکن می کند.

قفل لاک پشتی را می توانید برای درب نفر رو حیاط یا درب پارکینگ به کار ببرید. در نظر داشته باشید که مهمتر از کارکرد و عمل برند های مختلف ، نصب آن است که می تواند عملکرد آن را تحت تاثیر قرار دهد.

قفل ریموتی

احتمالا بار ها عبارت قفل ریموتی را شنیده اید که برای باز کردن درب از راه دور استفاده می شود. با فشردن کلیدی بر روی قفل ریموتی درب واحد باز می گردد. انواع برند های این محصول را می توانید با استفاده از ریموت کنترل به کار ببرید.

بد نیست اشاره ای داشته باشیم به این موضوع که در بین برند های خارجی قفل برقی سیزای ایتالیا ، بهترین گزینه برای درب حیاط به شمار می رود.

نکته دیگری که در هنگام خرید قفل برقی tsa باید به آن توجه کنید این است که با استفاده از آن نیازی به استفاده از تغذیه ریموت کنترل نخواهید داشت. چرا که قفل تسا دارای یک ترانس قفل برقی است که باعث می شود دیگر نیازی به تغذیه نداشته باشید.

 

قفل ریموت دار برقی

معمولاً افراد در هنگام شب درب ورودی ساختمان خود را ۳ قفله می نمایند. در صورتیکه بر روی درب ساختمان شما قفل آیفونی معمولی نصب شده باشد، اگر زمانی که درب ۳ قفله است کسی زنگ را بزند از طریق آیفون درب باز نمی شود و شما ناچارید تا پشت درب رفته و با استفاده از کلید درب را باز نمایید.

اما اگر شما از قفل های برقی یوتاب ، سیزا استفاده نمایید با فشردن کلید درب بازکن آیفون درب باز شده و پس از ورود شخص مورد نظر مجدداً درب بصورت اتوماتیک در حالت قفل دائم (۳ قفله) قرار خواهد گرفت.

این قابلیت در آپارتمانها و مجتمع های مسکونی واقعاً یک مزیت بزرگ به شمار می آید.

همچنین اگر دوست دارید که درب همیشه ۳ قفله باشد و اینکه هر شب با استفاده از کلید درب را ۳ قفله نمایید برای شما خسته کننده و ملال آور است.

می توانید از قفل های برقی استفاده کنید. زیرا هنگامی که درب بسته می شود درب به حالت قفل دائم می رود و دیگر نیازی به سه قفله کردن درب نیست.

کلید این قفل های برقی فقط جهت غیر فعال نمودن شستی قرمز رنگ قفل از سمت داخل و همچنین باز نمودن درب از سمت بیرون کاربرد دارد.

می توانید با اضافه نمودن یک مدار ساده و ارزان قیمت ریموت کنترل به قفل خود، با فشردن کلید ریموت کنترل درب را باز نموده و تردد نمایید.

در صورت نصب سیستم ریموت کنترل می توانید از سایر کلید های ریموت کنترل جهت باز و بسته نمودن درب پارکینگ، کرکره برقی پارکینگ و مغازه ، روشن نمودن چراغها و … استفاده نمایید.

 

شرکت فنی مهندسی دورژانس با 27 سال سابقه درخشان در زمینه فروش،نصب و تعمیر انواع درب های اتوماتیک  ایرانی و خارجی و نماینده انحصاری محصولات ایتالیا در ایران مفتخر است که بصورت 24 ساعته در حال خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد.

شما میتوانید از طریق وبسایت ما با محصولات ما و تیم دورژانس یبیشتر آشنا شوید و همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان دورژانس با شماره زیر تماس بگیرید

69 33 00 91 

خدمات درب اتوماتیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *