مطالب دورژانس

نصب گام به گام استاندارد آرام بند دورژانس

شاید با قاطعیت بتوان گفت که 80 درصد کارکرد بدون نقص و عالی هر مدل از آرام‌بند مرهون یک نصاب باتجربه و کارکشته می باشد.  زیرا این نصاب می تواند یک آرام‌بند بسیار معمولی را به نحوی نصب و راه اندازی نماید که تا سالیان زیاد بدون نقص برای ما بازدهی داشته باشد. 

ذکر این مطلب برای این است که گول قرار گرفتن نقشه نصب در بسیاری از مدل های آرام بند را نخوریم و با یک دریل به جان آرام بند و نصب آن نیوفتیم.

نصب آرام بند

تنظیمات نهایی و تنظیم سالیانه انواع آرام بند دورژانس

پس تا بدین جای کار توانستیم آرام بند مناسب را تهیه ،خرید و نصب نماییم حال باید بدانیم چگونه این فنر پشت درب نصب شده درست کار می کند و همچنین در طول سال چگونه تنظیم نماییم. پاسخ به پرسش را به دو بخش تقسیم می کنیم. اول پس از نصب آرام بند توسط هر شخص بایستی عملکرد صحیح آن را پس از 8 الی 10 بار باز و بسته بودن درب تست کنیم.

یعنی عملکرد صحیح آرام بند بدون خطا در هشت مرحله دیگر باید تکرار شود و اگر یک مرحله در بین این هشت مرحله خطا داشت باید مجددا رگلاژ شود.  حتما باید بدانیم در مد دو سرعته به دلیل وجود نداشتن تنظیم قدرت فنر این مورد از طریق جاگزاری و مکان یابی مناسب فاصله نصب بدنه با لولای درب قابل جبران است. پس از آن اگر درست کار نکند باپیچ تنظیم نمی توان عملکردآن رابهبود بخشید.

بخش دوم پاسخ پس از نصب صحیح و تنظیم سالیانه می باشد. که می توان با کمی وقت گذاردن و یا فراخوان تکنسین پیچ رگلاژ آرام بند را مجددا تنظیم نمود.

قیمت و گارانتی انواع آرام بند به چه نحوی است؟

 چیزی به عنوان تعمیر آرام بند در مدت زمان گارانتی نداریم. یک مثال کاربردی در این زمینه می آوریم فرض کنید شما یک آرام بند ان اچ ان 85 vبر روی درب ورودی نصب کرده اید. و بعد از مدت زمان کمی دچار مشکل گردیده است پس از مراجعه نماینده خدمات شرکت دو حالت برای شما اتفاق می افتد یا آرام بند در اثر خرابی تعویض می گردد.

(فقط یکبار در طول مدت گارانتی تعویض می شود)

و یا آرام بند از نظر نماینده برای درب به درستی انتخاب نگردیده به طور کلی مناسب وزن و ابعاد درب نمی باشد که مسئولیت آن به عهده شما می باشد  که بایستی با هزینه مجدد تعویض نمایید.

 از نظر قیمت اختلاف زیادی بین مدل های دو زمانه آرام بند و سه زمانه آرام بند وجود دارد که در حدود دو برابری به بالا می باشد. 

زمان دقیق فرا رسیدن تعویض آرام بند

در دو مورد حتما و بدون اتلاف وقت و انرژی این محصول را تعویض نمایید  و به پیشنهاد نگارنده به هیچ عنوان گزینه تعمیر را در هر مدل از این محصول به کار نبرید.

 اولین مورد خیس بودن بدنه آرام بند در اثر روغن ریزی و یا خیس بودن زمین دقیقا از محل نصب آرام بند که بر روی زمین روغنش تخلیه شده در دومین مورد هیچ گونه اثری از کشش و رانش آرام بند بر روی درب ندارد  که نشان از شکسته شدن فنر آرام بند دارد.

شرکت فنی مهندسی دورژانس با 27 سال سابقه درخشان در زمینه فروش ،نصب و تعمیر انواع آرام بند برقی ایرانی و خارجی و نماینده انحصاری محصولات ایتالیا در ایران مفتخر است که به صورت 24 ساعته در حال خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.
شما می توانید از طریق وبسایت ما با محصولات و تیم دورژانس بیشتر آشنا شوید و همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان دورژانس با شماره  02191003369 تماس بگیرید.
خدمات درب اتوماتیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *