مطالب دورژانس

نصب قفل برقی برای درب پارکینگ_دورژانس

قفل برقی دورژانس

با توجه به افزایش سرقت و ضعف امنیت درب های پارکینگی ، استفاده از جک درب پارکینگی نمی تواند به تنهایی امنیت 100 درصدی برای شرایط پارکینگ ایجاد نماید و با توجه به افزایش استفاده و گسترش بکارگیری جک های پارکینگی ، راه های از کار انداختن این مدل درب اتوماتیک نیز در حال افزایش است.

راهکاری که به شما در جهت افزایش امنیت درب اتوماتیک یا درب پارکینگ پیشنهاد می کنیم استفاده از یکی از مدل های قفل برقی می باشد که پیشنهاد ویژه ما ، قفل برقی کله گاوی می باشد.

باید دقت کنید که در انواع مدل های جک برقی پارکینگی باید قابلیت های کنترل باکس را بررسی نمایید و امکان افزودن و نصب قفل برقی برای درب پارکینگ توسط یک کارشناس متخصص بررسی گردد.

در بسیاری موارد جهت استفاده از قفل برقی برای درب پارکینگ باید مشخصات فنی مرکز کنترل جک برقی پارکینگی بررسی گردد تا در صورت نیاز از بردها و گیرنده های واسط استفاده کنیم .

 

علت استفاده از قفل برقی برای جک درب پارکینگ

حتی در صورتی که جک درب پارکینگ در ایده ال ترین حالت ممکن نصب شده باشد بهتر است به دلایل زیر از قفل برقی برای جک درب پارکینگ استفاده نمایید.

  • عدم استقامت مناسب پایه جک

در بسیاری موارد نصاب به دلیل عدم رعایت اصول نصب مناسب پایه جک ، باعث می شود که پایه جک ها از استقامت مناسبی در برابر فشار و ضربه نداشته باشند و با یک فشار حداقلی از جا کنده شده و باعث بازشدن درب گردند.

  • استفاده از جک درب پارکینگ ضعیف

در برخی موارد نیز در صورتی که در هنگام خرید جک درب پارکینگ دقت نشود و جکی ضعیف تر از شرایط درب انتخاب گردد و یا از برندهای متفرقه و بی کیفیت بازار استفاده شود امکان شکسته شدن بازو یا جک با یک فشار حداقلی وجود دارد

  • انتخاب جک درب پارکینگ هیدرولیک

دقت کنید که در هنگام خرید جک درب پارکینگ هیدرولیکی به دلیل مکانیزم حرکتی این مدل های جک های برقی ، نیاز به استفاده از قفل برقی در اکثر موارد وجود دارد

  • فشار بیش از حد به درب پارکینگ بوسیله خودرو یا دیلم

اکثر سارقان با ایجاد فشار بیش از حد بوسیله خودرو ( مخصوصا برای درب های روبه داخل ) می توانند جک را شکسته و یا حداقل برای عبور یک نفر ، فضا ایجاد کنند که در صورت استفاده از قفل برقی ، درب کاملا قفل شده و باید فشار زیادی وارد کنند که همین امر باعث ایجاد صدا شده و مانع از سرقت می گردد.

شرکت فنی مهندسی دورژانس با 27 سال سابقه درخشان در زمینه فروش،نصب و تعمیر انواع درب های اتوماتیک  ایرانی و خارجی و نماینده انحصاری محصولات ایتالیا در ایران مفتخر است که بصورت 24 ساعته در حال خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد.

شما میتوانید از طریق وبسایت ما با محصولات ما و تیم دورژانس یبیشتر آشنا شوید و همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان دورژانس با شماره زیر تماس بگیرید

69 33 00 91 

دورژانس

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *