مطالب دورژانس

نصب درب اتوماتیک دورژانس توسط نصاب ماهر

در مقالات پیشین دانستیم که درب دستی ساختمان خود را میتوانیم به درب اتوماتیک تبدیل کنیم. اما چرا این کار را خودمان نباید انجام دهیم و چرا نصب درب اتوماتیک توسط نصاب ماهر باید انجام شود؟

هر اپراتور درب اتوماتیک باید توسط یک شخص ماهر، نصب و راه اندازی شود زیرا دانش کافی در مورد استانداردهای تعریف شده برای درب اتوماتیک را دارد و سایر مقررات ساختاری همراه با ارزیابی کامل خطر را در کار خود لحاظ می کند.
علاوه برآن ممکن است درب اتوماتیکی که شما می خواهید استفاده کنید نیاز به محصولات ایمنی اضافی داشته باشد. به طور مثال از محافظ انگشت استفاده شود، مخصوصاً درب هایی که کودکان یا افراد آسیب پذیر از آنها استفاده می کنند.
استفاده از سنسورهای ایمنی نیز توصیه می شوند. درب های حاوی این سنسور ها قادر به تشخیص موانع و افراد از طریق استفاده از سنسورهای مختلف هستند.
میزان امنیت درب اتوماتیک به نوع اپراتور استفاده شده در آن هم بستگی دارد. اپراتورهای درب اتوماتیک با توجه به قدرت آنها طبقه بندی می شوند و دلایل مختلفی وجود دارد برای اینکه نصاب یکی از آن ها را برای درب ساختمان شما انتخاب کند.
اپراتورهای کم مصرف، حرکت آهسته ای دارند و به همین ترتیب، خطر کمتری برای شخصی که از درب عبور می کند، حتی بدون سنسورهای ایمنی. این نوع از اپراتور ها باید فقط در درب های کم تردد استفاده شوند.
مناطق پرتردد ، مانند ورودی مغازه ها و راهروها باید از یک اپراتور با انرژی بالا استفاده کنند. سرعت حرکت این اپراتورها بیشتر است و استفاده از تجهیزات ایمنی در آنها ضروری می باشد.
همانطور که متوجه شده اید، ملاحضات زیادی در مورد نصب یک اپراتور و تبدیل درب دستی به درب اتوماتیک وجود دارد.

نصاب ماهر
خدمات درب اتوماتیک

شرکت فنی مهندسی دورژانس با 27 سال سابقه درخشان در زمینه فروش،نصب انواع جک های اتومات ایرانی و خارجی و نماینده انحصاری محصولات ایتالیا در ایران مفتخر است که بصورت 24 ساعته در حال خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد.

شما میتوانید از طریق وبسایت ما با محصولات ما و تیم دورژانس یبیشتر آشنا شوید و همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان دورژانس با شماره زیر تماس بگیرید:

69 33 00 91 -021

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *