مطالب دورژانس

نصاب با تجربه جک برقی در جنوب تهران

امروزه در ساختمان های مختلف از تجهیزاتی استفاده می شود که موجب سهولت کار انسان ها می شوند. لامپ های دارای حسگر، درب های اتوماتیک و جک برقی از تجهیزات به کار رفته در ساختمان هستند که عبور و مرور را برای ساکنان ساختمان راحت تر کرده اند.

در بیشتر ساختمان های مدرن درب پارکینگ مجهز به جک برقی است و دیگر نیازی نیست که راننده برای باز کردن یا بستن درب از ماشین پیاده شود. فقط با فشردن دکمه ریموت فرمان باز یا بسته شدن درب صادر می شود.

اساس کار جک برقی بسیار ساده است. جک برقی همچون ماهیچه دست انسان عمل می کند یعنی زمانی که فرمان باز شدن درب صادر می شود جک برقی خود را جمع می کند و باعث کشیده شدن درب و باز شدن آن می شود و زمانی که فرمان بسته شدن درب صادر می شود عکس این قضیه اتفاق می افتد.

نصاب با تجربه جک برقی

امروزه با افزایش شدید میزان استفاده از جک های برقی بازار کار نصاب های جک برقی رونق خوبی پیدا کرده است. حتی مالکان ساختمان های قدیمی نیز برای درب ورودی یا پارکینگ خود از جک برقی استفاده می کنند.

جک های برقی ایمن هستند و کار رانندگان را به شدت آسان کرده اند. نصب جک برقی کاری است که افراد عادی بدون آموزش دیدن نمی توانند آن را انجام دهند در نتیجه مردم همواره به نصاب های متخصص جک برقی احتیاج دارند.

پس ما برای نصب جک برقی بر روی درب تمام ساختمان های جدید نیز به نصاب حرفه ای جک برقی نیاز خواهیم داشت.

دورژانس در تمامی نقاط تهران از جمله جنوب تهران دارای تیم نصاب و متبحر در زمینه خدمات و نصب جک دارد که تمامی آموزش های لازم را دیده و می تواند در کمترین زمان با دقت کافی جوابگوی شما مشتریان عزیز باشد . 

شرکت فنی مهندسی دورژانس با 27 سال سابقه درخشان در زمینه فروش ،نصب و تعمیر انواع جک برقی ایرانی و خارجی و نماینده انحصاری محصولات ایتالیا در ایران مفتخر است که به صورت 24 ساعته در حال خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.
شما می توانید از طریق وبسایت ما با محصولات و تیم دورژانس بیشتر آشنا شوید و همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان دورژانس با شماره  02191003369 تماس بگیرید.
خدمات درب اتوماتیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *