مطالب دورژانس

نحوه ست کردن ریموت دورژانس

با پیشرفت تکنولوژی در دنیا و به دنبال آن تغییر درب های قدیمی به درب های اتوماتیک باعث شده تا ایمنی، کیفیت و سرعت عملکرد این درب ها افزایش چشمگیری داشته باشد.

همچنین باعث شده تا استفاده از درب های نسل نو ( برای تمامی افراد با رده‌های مختلف سنی آسان شود.

با شرکت دورژانس همراه باشید تا این موضوع را برای شما مفصل شرح دهیم.

ست کردن ریموت دورژانس

ریموت کنترل چیست

ریموت کنترل وسیله ای است  که به کمک آن می توانیم از فاصله دور درب پارکینگ را که می تواند، درب لولایی و یا کرکره برقی باشد را باز و بسته کنیم.

در نتیجه برای تردد از درب پارکینگ نیاز به پیاده شدن از وسیله نقلیه و باز کردن درب نیست و تنها با در دست داشتن این ریموت درب پارکینگ خود را میتوانیم باز و بسته کنیم این وسیله  زمانی اهمیت بیشتری پیدا می کند که توسط افراد کم توان و سالخورده مورد استفاده قرار گیرد.

باز و بسته شدن درب پارکینگ به این صورت است که زمانی که از طرف ریموت کنترل فرکانسی ارسال شود، توسط دریافت کننده درب اتوماتیک فرکانس دریافت شده و سپس این رسیور (دریافت کننده) فرکانس دریافتی را به مرکز کنترل انتقال می‌دهد و در آخر هم مرکز کنترل دستور را به کمک موتورهای اجرا می کند.

ریموت کنترل از چه فاصله ای کار می کند

اصولاً فاصله ای که ریموت کنترل کار میکند بستگی به آنتن به کار رفته در مدار فرمان آنها دارد.

در واقع فاصله استاندارد ریموت های فابریک درب اتوماتیک حدود پنجاه متر می باشد ولی در ریموت های غیر فابریک بیش از ده متر فاصله را جوابگو نیست

تکنولوژی فوق پیشرفته کد خودکار (کد گردان)

این سیستم از پیشرفته ترین سیستم های امنیتی برای ریموت کنترل ها به شمار می رود.

این سیستم فرکانسی که از طرف ریموت به گیرنده ارسال می شود را پس از هر بار استفاده تغییر میدهد به این صورت امنیت و ایمنی درب پارکینگ بسیار افزایش پیدا میکند و کپی برداری از ریموت کنترل غیر ممکن می شود.

استفاده از این سیستم باعث می شود تا احتمال یکسان بودن کد ریموت دیگران با درب پارکینگ شما کاهش یافته و دیگران نتوانند درب پارکینگ شما را باز و بسته کنند. لازم به ذکر است که این سیستم به دلیل پیشرفته و جدید بودن قیمت بالایی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *