مطالب دورژانس

مقایسه درب اتوماتیک هیدرولیک و الکترومکانیک دورژانس

مقایسه درب اتوماتیک هیدرولیک و الکترومکانیک

زمانی که قصد خرید و نصب درب اتوماتیک دورژانس را دارید بر اساس مکان نصب می توانید نوع درب اتوماتیک خود را انتخاب کنید.

درب اتوماتیک پنوماتیک که تقریبا از رده خارج است و دیگر مورد استفاده قرار نمیگیرد.

این را می دانیم که جک هیدرولیکی بهترین نوع سیستم های تولید شده درب های اتوماتیک هستند اما نوع جنس را باید بر اساس مکان نصب انتخاب کرد.

اولین تفاوت اساسی درب هیدرولیک و الکترومکانیک سیستم کارکرد آنها می باشد. 

درب های اتوماتیک الکترومکانیک بوسیله برق، چرخ دنده و گیربکس کار می کنند و درب های اتوماتیک هیدرولیکی به وسیله فشار مایعات و فشار روغن کار می کنند.

درب اتوماتیک نوع الکترو مکانیک شامل دو نوع ۲۲۰ ولت و ۲۴ ولت هستند و برای تردد محدود تا ۲۰ واحد مناسب است.

نوع ۲۲۰ ولت از ups برای کارکردن در زمان قطع برق استفاده می شود و ۲۴ ولت آن نیز از باطری بک آپ و شارژر برای کار کردن در زمان قطع برق استفاده می شود.

جک های هیدرولیکی برای ترددهای زیاد و درب های با وزن بالا استفاده می شود و یک برتری منحصر به فرد دارند آن هم این که در شهرهای سردسیری که جک های دیگر برای کارکرد مناسب مشکل دارند این جک که از روغن استفاده می کند بدون هیچ تغییر در عملکرد به کار خود ادامه می دهد، و تنها یک نوع ۲۲۰ ولت دارد.

مکان هایی که درب هایی با وزن پایین و تردد محدود مثل آپارتمان ها دارند استفاده از سیستم های الکترومکانیکی پیشنهاد می شود و در جاهایی که با درب های سنگین رو به رو هستیم یا نیاز به تردد نامحدود داریم، درب های هیدرولیکی ارجع هستند.

از جمله مزایای سیستم درب های اتوماتیک الکترومکانیک دورژانس، کوچک بودن اندازه تابلو فرمان ، برنامه پذیری عالی و انعطاف کامل دستگاه با محیط نصب ، احتیاج به سرویس بسیار کم در سال ۱ تا ۲ بار و معایب این سیستم استهلاک بیشتر نسبت به سیستمهای هیدرولیکی به دلیل کارکرد چرخ دنده و گیریبکس در جکها ، قدرت محدود و آسیب پذیری سیستم در مقابل فشار بیش از حد است.

دفتر مهندسی دورژانس با بیش از  25سال تجربه در زمینه نصب و خدمات انواع درب اتوماتیک آماده ارائه خدمت و مشاوره رایگان در زمینه خرید و نصب درب اتوماتیک میباشد. درصورت نیاز برای بهره مندی از این نوع خدمات و یا استعلام بهترین قیمت ها با شماره 91003369 تماس حاصل فرمایید.
دورژانس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *