مطالب دورژانس

مزیت های استفاده از چشمی درب پارکینگ دورژانس

مزیت های چشمی درب دورژانس
چشمی درب پارکینگ و مزیت های استقاده از آن

 

استفاده از درب‌های اتوماتیک در ابتدا به‌منظور افزایش رفاه مردم و سرعت بخشیدن به امور انجام گرفت، اما امکان بسته شدن ناگهانی درب یا کرکره برقی و ایجاد خسارت‌های جانی و مالی ازجمله نگرانی‌هایی بود که منجر به افزایش اهمیت طراحی و نصب چشمی‌های درب اتوماتیک شد.

چشمی‌های درب اتوماتیک به‌گونه‌ای طراحی‌شده‌اند که در صورت وجود هر مانعی، از بسته شدن درب جلوگیری کنند و از این طریق، مانع از ایجاد خسارت شوند. درواقع، استفاده از چشمی درب پارکینگ را می‌توان فرآیند هوشمندسازی و بهبود عملکرد درب‌های برقی به شمار آورد که موجب افزایش امنیت آن‌ها می‌شود.          

شرکت دورژانس ایمن فک ازجمله باسابقه‌ترین عرضه‌کنندگان و مجریان درب‌های اتوماتیک ریلی، شیشه‌ای، کرکره‌ای و درب‌های پارکینگ است که محصولات خود را با گارانتی، سرویس‌های دوره‌ای و خدمات پس از فروش توسط متخصصان و کارشناسان زبده به شما عزیزان ارائه می‌دهد.

چشمی درب پارکینگ چیست؟

چشمی درب اتوماتیک یا فتوسل ازجمله مهم‌ترین تجهیزاتی است که وجود آن برای تأمین امنیت افراد و اموال ضروری به نظر می‌رسد.

چشمی درب پارکینگ شامل فرستنده (TX) و گیرنده (RX) است که با ایجاد یک خط مستقیم و نامرئی مادون‌قرمز از عدم وجود هرگونه مانعی بر راه بسته شدن درب اطمینان حاصل می‌کند. معمولاً یک جفت از این چشمی‌ها (هم فرستنده و هم گیرنده) در بخش بیرونی و یک جفت دیگر در داخل درب پارکینگ قرار می‌گیرند.

در صورت وجود هرگونه مانع در میان فرستنده و گیرنده ارتباط میان آن‌ها دچار اختلال شده و با ارسال یک سیگنال به کنترل برد از بسته شدن درب جلوگیری می‌شود.

این سیگنال می‌تواند مبنی بر توقف درب یا باز شدن مجدد آن باشد. برای مثال، ممکن است درب در حال بسته شدن باشد و در همین حین، خودرو در حدفاصل دوچشمی قرار بگیرد. در چنین شرایطی درب متوقف‌شده و با تغییر جهت مجدداً باز می‌شود.

پس از گذشتن خودرو شما اگر تا پایان یک محدوده زمانی مشخص خودرو یا شخص دیگری ازآنجا عبور نکند، درب مجدداً به‌صورت اتوماتیک شروع به بسته شدن می‌کند.

درب اتوماتیک پارکینگ دورژانس
درب پارکینگ دورژانس

مزایای استفاده از چشمی درب اتوماتیک

چشمی درب برقی را می‌توان بر روی دیوار و نزدیک به درب (با ارتفاع 25-60 سانتی‌متر از سطح زمین)  نصب کرد، همچنین نصب آن بر روی پایه‌های مخصوصی که در نزدیکی درب قرار می‌گیرند امکان‌پذیر است. استفاده از این چشمی مزایای متعددی ازجمله موارد زیر دارد:

  • قابلیت کنترل عبور و مرور
  • افزایش امنیت افراد و خودروها
  • امکان تسریع بخشیدن به امور رفت‌وآمد
  • افزایش رفاه ساکنین و مهمانان ساختمان
  • امکان باز و بسته کردن درب برقی با استفاده از ریموت
شرکت دورژانس ایمن فک ارائه دهنده ی کلیه خدمات فروش و خدمات پس از فروش و همچنین خدمات نصب و تعمیر انواع چشمی های درب های اتوماتیک میباشد شما میتونید از طریق وبسایت و شماره ای ثبت شده در وبسایت با کارشناسان و مشاوران ما بصورت 24 ساعته در ارتباط باشید:

39 722 021

4000 66 27 021

با ما در ارتباط باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *