مطالب دورژانس

مزایای آرام بند دورژانس

معرفی محصول

آرام بند درب یکی دیگر از محصولات ساختمانی است که برای سادگی کارِ کاربر طراحی و ساخته شده است. جک آرامبند منزل این وظیفه را دارد که با رها کردن درب، به آرامی آن را ببندد تا به چهارچوب آن فشاری وارد نشود.

با استفاده از این محصول بر روی درب هایی که قفل برقی وجود دارد می توان اطمینان داشت که بعد از باز کردن درب، به صورت اتوماتیک بسته خواهد شد.

آرام بند دورژانس دو مزیت بزرگ دارد:

1- وظیفه بستن درب را بر عهده گرفته و اشتباه فراموشی بستن درب ورودی و یا نفرو را از بین خواهد برد.

2- در موقع بستن درب این عمل را به نرمی و آرام انجام خواهد داد تا سروصدایی ایجاد نشود

آرام بند

 آرام‌بند دورژانس، ابزاری است که باعث می‌شود درب حتما بسته شود و سرعت بسته شدن آن را کنترل می‌کند. محل نصب جک آرام‌بند معمولا در سمت بالای درب ورودی و در کنار لولا است.

با این حال آرام‌بندهایی هم وجود دارند که در قسمت پایین درب و در کف نصب می‌شوند. این محصولات ساختار متنوعی دارند و بسته به نوع درب و وزن آن، قدرت آرام‌بند تغییر می‌کند

برای خرید آرام‌بند باید به وزن درب توجه داشته باشید. هریک از آرام‌بندها برای محدوده‌ی وزن مشخصی طراحی شده‌اند.

مثلا آرام‌بند درب چوبی نسبت به آرام‌بند درب فلزی سنگین، از قدرت کمتری برخوردار است. نوع دیگری هم از آرام‌بندها وجود است که به صورت مخفی نصب می‌شوند و برای درب‌های شیشه‌ای فضاهایی نظیر سالن کنفرانس‌ مناسب است. 

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که برای خرید آرام‌بند ‌باید در نظر داشته باشید، عملکرد آنها در چند مرحله است. آرام‌بند یک زمانه یکی از نمونه‌های ساده و متداول آرام‌بند است که برای درب‌های سبک مثل درب آسانسور یا درب حیاط کاربرد دارد.

 مدل‌های دو زمانه، عملکرد پیچیده‌تری دارند و درب را در طی دو مرحله می‌بندد. درواقع مرحله‌ی دوم از کوبیده شدن در جلوگیری می‌کند. نوع دیگر آرام‌بند سه زمانه است که قیمت بالایی دارد و برای خاصی از درب‌ها به کار گرفته می‌شود. 

برای خرید جک آرام‌بند دورژانس، بهتر است مدلی را خریداری کنید که بتوان اجزای آن را تعویض کرد. یک آرام‌بند از یک بازوی قابل تنظیم و بدنه‌ی اصلی تشکیل شده است.

جهت حرکت آرام‌بند قابل تنظیم است و سرعت آن را می‌توان از طریق سوپاپ اطمینان تنظیم کرد در انتهای بازویی نیز یک شفت تنظیم چرخش وجود دارد که شعاع حرکت را تعیین می‌کند. 

شما می توانید از طریق وبسایت ما با محصولات و تیم دورژانس بیشتر آشنا شوید و همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان دورژانس با شماره 91003369 تماس بگیرید.
خدمات درب اتوماتیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *