مطالب دورژانس

محاسبه ابعاد درب اتوماتیک دورژانس

قبل از خرید و نصب درب اتوماتیک لازم است تا ابعاد درب اتوماتیک که نیاز دارید را بدانید.
برای این کار نیاز است تا اندازه ورودی پارکینگ ساختمان خود را اندازه بگیرید. دستور العمل بسیار ساده است.
بالا، وسط و پایین را اندازه بگیرید و از کوچک ترین اندازه استفاده کنید.
ابعاد درب اتوماتیک دورژانس

نحوه اندازه گیری درب برقی

انجام دقیق اندازه گیری برای نصب درست یک درب اتوماتیک لازم و ضروری است. برای محاسبه عرض دروازه بین ستون ها یا پست های موجود، در نهایت سه اندازه باید در اختیار داشته باشید؛ بالا، وسط و پایین. 

محاسبه اندازه مورد نیاز یک کار مهم و در عین حال ساده برای تکمیل است، اما ما همیشه در دسترس شما هستیم تا در این فرآیند به شما کمک کنیم. 

کوتاه ‌ترین اندازه از سه اندازه ‌گیری انجام شده را مد نظر قرار داده و اندازه های مورد نیاز لولا ها یا فضاهای مورد نیاز برای عملکرد اتوماتیک درب را از آن کم می کنیم. رقم نهایی، عرض واقعی درب برقی مورد نیاز خواهد بود.

به عنوان مثال فرض کنید، اندازه های شما این گونه به دست آمده است:

1- بالا: 3m 455mm

2- وسط: 3m 450mm

3- پایین: 3m 445mm

همان طور که می بینید، کوتاه ترین اندازه 3 متر و 445 میلی متر است، پس این اندازه عرض دروازه ورودی شما خواهد بود. حالا باید بسته به نوع درب و جک پارکینگ که استفاده می کنید، عدد مشخصی  را از این اندازه کم کنید که به اندازه مطلوب درب خواهید رسید. 

محاسبه ابعاد درب اتوماتیک در صورت استفاده از پست یا پایه فلزی

در شرایطی که نیاز به نصب پایه‌های فلزی برای ایجاد نقطه آویز مناسب برای درب ها دارید، ابتدا باید فضای کلی را که برای کار با آن در دسترس دارید ایجاد کنید. هنگامی که این مورد مشخص شد، به سادگی عرض پست مربوطه را از این اندازه گیری کسر می کنیم تا اندازه درب اتوماتیک مورد نیاز شما مشخص شود.

هنگام تصمیم گیری در مورد این که آیا برای آویزان کردن هر یک از درب های تک و دوتایی ما به ستون های فلزی نیاز دارید، لطفاً توجه داشته باشید که طرح های خاص مقدار زیادی وزن اضافی را روی سازه وارد می کنند و در نتیجه ممکن است برای تثبیت آن مناسب نباشند. برای جلوگیری از هرگونه مشکل احتمالی، اگر از مناسب بودن ساختار موجود خود مطمئن نیستید، لطفاً با دورژانس تماس بگیرید یا با یک سازنده محلی صحبت کنید که می تواند مشاوره ارائه دهد. 

اندازه گیری ارتفاع دهانه درب اتوماتیک دورژانس

همه درب های اتوماتیک باید با فاصله 50 میلی‌ متری در پایین نصب شوند تا بدون گیر کردن با کف، باز و بسته شوند. در حالی که اکثر نصب ‌ها از نظر ارتفاع محدود نمی‌ شوند، باید ارتفاع مشخصی برای کار وجود داشته باشد تا اطمینان حاصل شود که هنگام انتخاب درب ها این مورد رعایت می شود.

اگر برخی از طرح های مختلف را مرور کنید، ممکن است متوجه شوید که 2 راه متفاوت برای نمایش ارتفاع وجود دارد:
ارتفاع فیزیکی

این به ارتفاع کل درب اتوماتیک (به استثنای هر گونه فاصله از زمین) اشاره دارد. لطفاً توجه داشته باشید که به محض نصب، ارتفاع‌ تقریباً 50 میلی‌متر (2 اینچ) افزایش می ‌یابد تا فاصله از سطح زمین فراهم شود.

ارتفاع پس از نصب

این مقدار به ارتفاع محصول پس از نصب درب اتوماتیک اشاره دارد. در این اندازه ‌گیری، فاصله 50 میلی‌ متری (2 اینچی) را که در پایین برای ایجاد فاصله از زمین لازم است، قرار میگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *