مطالب دورژانس

قیمت یا کیفیت درب اتوماتیک دورژانس؟

کیفیت درب شیشه ای دورژانس

امروزه که جهان به سوی هوشمند شدن در حرکت است درب های اتوماتیک نیز طرفداران بسیاری پیدا کرده اند.

انواع درب اتوماتیک دورژانس در مکان های مختلفی کاربرد دارند از جمله در مراکز بهداشتی و بیمارستان ها، ادارات دولتی و خصوصی، فروشگاه ها و مغازه ها، ساختمان های تجاری، ساختمان های مسکونی و… .

اما در هنگام خرید درب اتوماتیک سوالی که مهم است این است: قیمت یا کیفیت درب اتوماتیک؟ کدام مهم تر است؟

اگر شما ارزان ترین و بی کیفیت ترین درب اتوماتیک را نیز خریداری کنید به دلیل ماهیت درب اتوماتیک، جلوه ای خاص به ساختمان شما خواهد داد.

اما باید توجه داشت که به طور مثال درب اتوماتیک شیشه ای معمولا جهت مکان های پرتردد نصب میشود و این درب اگر بی کیفیت باشد همه را به دردسر خواهد انداخت! یا مثلا درب اتوماتیک پارکینگ یک ساختمان چند طبقه اگر بی کیفیت باشد هر روز با مشکل روبرو میشود و نیاز به سرویس پیدا میکند که در این صورت باعث نارضایتی ساکنین میشود.

پس باید به نکته توجه داشت که علاوه بر ظاهر زیبایی که درب اتوماتیک به ساختمان میدهد میزان کارایی و کیفیت آن نیز اهمیت زیادی دارد.

تفاوتی ندارد چه جنس الکتریکی را خریداری میکنید، در کل هیچ زمان نباید کیفیت را فدای قیمت ارزان تر کرد زیرا خرابی مکرر وسایل برقی که دائما از آن استفاده میکنید به زودی شمارا خسته خواهد کرد.

توصیه ما به شما عزیزان خریدار درب اتوماتیک دورژانس این است که ضمن استعلام قیمت از شرکت های مختلف در این زمینه، رزومه شرکت را نیز بررسی فرمایید و تا حد امکان پروژه های انجام شده توسط شرکت مورد نظر را از نزدیک ببینید.
بدین گونه میتوانید کیفیت کار شرکت مدنظرتان را بسنجید و بهترین انتخاب را جهت خرید درب اتوماتیک داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *