مطالب دورژانس

قفل مخصوص درب اتوماتیک شیشه ای دورژانس

قفل مخصوص درب اپراتور شیشه ای

با افزایش استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای برای محل های مختلف، اهمیت حفظ امنیت در این درب ها هم اهمیت ویژه ای یافته است.قفل مخصوص درب اتوماتیک شیشه ای دارای انواع مختلفی می باشد.
قفل برقی مخصوص درب اتوماتیک شیشه ای هم مانند دیگر قفل های برقی با نیروی برق کار می کند ولی اگر درب شیشه ای اتوماتیک به‌صورت شیشه‌ی یک‌تکه باشد، امکان نصب قفل‌برقی به‌صورت مستقیم بر روی آن وجود ندارد و با روش های مخصوص به وسیله ی نصاب ماهر و با تجربه امکان پذیر می شود. به طور کلی درب‌های شیشه‌ای که دارای پیکربندی فلزی هستند گزینه‌ی مناسب تری برای نصب قفل‌برقی می‌باشند. قفل برقی شامل دو قسمت ریموت و رسیور می باشد و هنگام عملکرد قفل، با رسیور و ریموت دستگاه در ارتباط مستقیم است. هنگامی‌که فرمان قفل شدن درب اتوماتیک شیشه ای از طریق ریموت کنترل به رسیور ارسال می گردد این رسیور است که با ارسال سیگنال‌های مربوطه باعث فعال شدن قفل‌برقی و قفل شدن درب می‌شود و تا زمان ارسال فرمان جدید درب شما قفل خواهد ماند. این دسته از قفل‌ها حتماً باید به سیستم برق اضطراری یا UPS مجهز باشند زیرا این قفل ها تماما با برق کار می کنند و در صورت قطع شدن برق قفل‌برقی شما عملکرد خود را از دست می دهد و شما را در تردد دچار مشکل می کند. این دسته از قفل های مخصوص درب اتوماتیک شیشه ای از طریق آیفون و سیستم اثر انگشت یا رمز اختصاصی قابل دسترسی می باشد که گزینه‌ی مناسبی برای قسمت‌های سری سازمان‌ها ، بیمارستان‌ها و… است. واضح است که درجه‌ی لایه‌ی امنیتی ایجاد شده توسط این موارد بسیار بالاتر و بیشتر نسبت به حالت عادی آن است.
برای درب اتوماتیک شیشه ای می توان از قفل های مغناطیسی و دیجیتال هم استفاده کرد. قفل مگنتی (مغناطیسی) برای درب‌های اتوماتیک شیشه ای دارای فریم فلزی استفاده می‌گردد. این قفل مگنتی بر روی چهارچوب شیشه‌ای درب اتوماتیک به‌وسیله‌ی چند عدد پیچ نصب می‌شود.

خدمات درب اتوماتیک

شرکت فنی مهندسی دورژانس با 27 سال سابقه درخشان در زمینه فروش،نصب و تعمیر قفل های درب اپراتور شیشه ای اتومات ایرانی و خارجی و نماینده انحصاری محصولات ایتالیا در ایران مفتخر است که بصورت 24 ساعته در حال خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد.

شما میتوانید از طریق وبسایت ما با محصولات ما و تیم دورژانس یبیشتر آشنا شوید و همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان دورژانس با شماره زیر تماس بگیرید:

69 33 00 91 -021

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *