مطالب دورژانس

فواید استفاده از درب اتوماتیک دورژانس در بانک

فواید استفاده از درب اتوماتیک در بانک

امروزه اکثر عملیات های بانکی از طریق اینترنت، موبایل بانک یا اپلیکیشن‌های موجود صورت می‌گیرد اما کماکان رفت و آمد به بانک ها بسیار زیاد میباشد.

درب اتوماتیک دورژانس در بانک:

محصولات متنوعی از درب های اتوماتیک وجود دارند که می‌توان از آنها برای قسمت ورودی بانک استفاده کرد. بطور مثال جهت سهولت و سرعت در رفت و آمد می‌توان از درب اتوماتیک کشویی استفاده کرد.

یا اگر درب ورودی بانک بزرگ بوده یا ساختمان مرکزی بانک است که تردد در آن زیاد است، می‌توان از درب اتوماتیک گردان یا منحنی استفاده کرد و امنیت جان و مال افراد را تضمین نمود.

درب اتوماتیک شیشه ای به کار گرفته شده در ساختمان بانک باید از سطح ایمنی بسیار بالایی برخوردار باشند. به همین علت باید آنها را مجهز به سیستم قفل خودکار یا صفحه شناسایی پرسنل کرد. همچنین می‌توان از طریق کنترل از راه دور عملکرد درب را کنترل کرد.

در این میان استفاده از درب های اتوماتیک کشویی مقاوم در برابر انفجار نیز از دیگر انواع درب هستند که استفاده از آنها برای اماکنی که نیاز به مراقبت ویژه دارند، توصیه می‌گردد.

این مدل از درب های اتوماتیک کمترین انرژی را مصرف کرده و تمام شرایط ایمنی را برای محیط بانک برآورده می‌کنند. از طرفی دیگر، این محصول به سنسورهای اتوماتیک مجهز شده است تا هرگونه عملیات به منظور توقف و برگشت سریع درب را تشخیص داده و به سرعت وارد عمل شود.

برای برخی اماکن امنیتی علاوه بر بهره‌مندی از این درب ها می‌توان سیستم کنترل دسترسی را با استفاده از اثر انگشت، رمز عبور و… فعال کرد.

بنابراین، در بانک‌ها و صرافی‌ها باید از درب های اتوماتیک با سطح امنیتی بسیار بالا و شیشه‌های ضدگلوله استفاده کرد تا در شرایط اضطراری امکان مقابله را برای نیروهای پلیس آسان کرده و به سرعت در محل حاضر شوند.

در نهایت بهتر است بدانید که کارشناسان و متخصصین فعال دورژانس در زمینه انواع درب برای انتخاب درب اتوماتیک متناسب با کسب و کار شما، اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار می‌دهند و از ابتدای سفارش تا زمان نصب و راه اندازی با شما همراه خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *