مطالب دورژانس

فریم استیل یا فریم آنادایز درب شیشه ای دورژانس؟

در بررسی فریم درب اتوماتیک شیشه ای، اولین موردی که به ذهن می آید این است که درب شیشه ای اولین جایی ست که برای ورود به فروشگاه، اداره، رستوران و… از آن عبور میشود، پس رنگ، کیفیت اجناس و همینطور کیفیت نصب چیزهایی هستند که به چشم مشتری خواهند آمد و میتوانند تاثیرات مثبت یا منفی داشته باشند.

این امر بسیار منطقی و طبیعی ست. چرا که خود شما هم وقتی وارد مکانی میشوید مخصوصا در هنگام ورود میزان زیبایی محل، از جمله درب ورودی، نظر شمارا جلب میکند و حس خوشایندی به شما منتقل میکند.

روکش های استیل وقتی روی فریم های درب اتوماتیک قرار میگیرند ظاهری بسیار شیک و لوکس را به نمایش میگذارند. در ایران از دو نوع استیل جهت روکش فریم استفاده میشود:

  1. روکش سری 200 و
  2. روکش سری 300

روکش سری 300 کمترین میزان زنگ زدگی و آسیب دیدگی را دارد و قطعا هزینه تولید بالاتری نیز دارد.

علاوه بر این استیل ها در ضامت های متفاوتی تولید و عرضه میشوند. جهت فریم درب اتوماتیک شیشه ای از ضخامت 5/0 تا 1 میل استفاده میشود.که باز هم این ها هرکدام هزینه های متفاوتی دارند.

فریم آنادایز نیز زیبایی خود را دارد و از این نظر کاملا بسته به سلیقه ی کارفرما میتوان بین فریم استیل و آنادایز انتخاب کرد. خود فریم آنادایز به دو صورت صاف و براق و یا مات و خشدار تولید و عرضه میشود.

فریم آنادایز ضربه پذیر نیست و کیفیت خود را به سادگی از دست نخواهد داد، البته اگر فریم از شرکت معتبری خریداری شود. زیرا ممکن است در کارخانه های تولید آنادایز، بر اثر کیفیت حوضچه رنگ، رنگ پریدگی در آلومینیوم ایجاد شود.

فریم درب شیشه ای دورژانس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *