مطالب دورژانس

فروش ویژه جک بازویی به مناسبت عید سعید فطر

یکی از بزرگترین، قدیمی ترین و پرآوازه ترین شرکت های تولید کننده جک درب پارکینگ شرکت FAAC ایتالیا است.

کمپانی فک حدود 50 سال مشغول به فعالیت در این زمینه بوده و در همین راستا معتبرترین برند تولید جک درب پارکینگ در جهان است. یکی از محبوبترین محصولات این کمپانی، می توان به جک درب پارکینگ فک مدل 412 اشاره کرد.

یکی از مهم ترین اهداف این شرکت، تولید جک هایی قابل اعتماد، کارآمد و ایمن با عمر طولانی است که تا به امروز در این زمینه موفقیت زیادی به دست آورده است.

یکی از ویژگی های جک پارکینگی درب اتوماتیک فک 412 ، یدک کشیدن نام برند فک است که خود نشان دهنده کیفیت و ضمانتی برای کارکرد آن است.
همچنین  4 سال گارانتی هم تضمینی برای خرید این محصول است.موتور قدرتمند جک پارکینگی 412 ، با حداکثر 350 کیلوگرم توان جا به جایی برای هر لنگه از قدرتمند ترین جک های موجود در بازار است.
 
همچنین جک پارکینگی  فک مدل 412 مجهز به سیستم تشخیص مانع است تا از خسارات احتمالی برخورد درب با اجسام و خودرو جلوگیری کند.
 
جک درب پارکینگ فک 412 می تواند درب های سنگین و نیمه سنگین 3.5 متری با وزن350 کیلوگرم را به راحتی حرکت بدهد تا قدرتی قابل توجه را در نوع خود ارئه بدهد. این جک برقی با مدار فرمان MPS425 عرضه می شود که البته امکانات متوسطی را از این جهت به کاربران عرضه می کند.

مشخصات فنی جک بازویی فک 412

  محدوده دمایی عملکرد از 20- درجه سانتیگراد تا 55+
   دارای استاندارد IP44
   دارای قابلیت دو سرعته (سرعت اهسته)
   قابلیت نصب قفل برقی
   سرعت حرکت جک 5/1 سانتیمتر بر ثانیه
  تعداد تردد 18 مرتبه در ساعت
   بیشترین نیرو 3200 نیوتن
   ضد آب و ضد گرد و غبار                                                                     
   قابلیت ترمز گیری
  میل ماردن از جنس استنلس و چرخ دنده های فلزی
   دارای سیستم خلاص کن اچاری
   امکان باز و بسته شدن به داخل یا خارج
   مناسب درب به وزن هر لنگه حداکثر 350 کیلوگرم

   گارانتی 4 ساله
   محصول با کیفیت برتر کشور ایتالیا

فروش ویژه جک بازویی
شرکت ایمن فک تنها نمایندگی رسمی کمپانی فک ایتالیا در ایران بوده و در نظر دارد به مناسبت عید سعید فطر جک بازویی الکترومکانیکی 412 فک را که یکی از پر فروش ترین و مورد استقبال ترین جک بازویی در ایران بوده را با تخفیف ویژه در عید سعید فطر به فروش برساند .
همچنین نصب جک توسط دورژانس رایگان بوده و شامل 6 سال گارانتی و یک سال خدمات نگهداری رایگان می باشد .

پس بشتابید و از این فروش ویژه و خدمات طلایی استفاده کنید .

شرکت فنی مهندسی دورژانس با 27 سال سابقه درخشان در زمینه فروش ،نصب و تعمیر انواع جک  برقی ایرانی و خارجی و نماینده انحصاری محصولات ایتالیا در ایران مفتخر است که به صورت 24 ساعته در حال خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

شما می توانید از طریق وبسایت ما با محصولات و تیم دورژانس بیشتر آشنا شوید و همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان دورژانس با شماره  02191003369 تماس بگیرید.

خدمات درب اتوماتیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *