مطالب دورژانس

عملکرد سیستم راهبند های ستونی یا بولارد دورژانس

یکی از سیستم هایی که در کنترل تردد اتومبیل جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده و ایمنی محیط را تامین می کند، سیستم راهبند ستونی اتوماتیک یا بولارد می باشند.

<h۲>راهبند ستونی اتوماتیک</h۲>

جهت ممانعت از ورود غیر مجاز و جلوگیری از دسترسی به نواحی عمومی و اختصاصی می باشد که به طور کامل در داخل
زمین نصب شده و در مواقع استفاده به سمت بالا حرکت کرده و محافظت محیط را برقرار می کند.
در کلیه سیستم های راهبند اعم از راهبند میله ای و راهبند ستونی، سیستم محرک آن مهمترین بخش تشکیل دهنده آن می باشد، راهبند به دلیل اینکه باید قابلیت حرکت های سریع و زیاد را داشته باشد بدون اینکه باعث استهلاک قطعات تشکیل دهنده سیستم گردد، باید در مقابل شوک های ناگهانی نیز مقاوم باشد.

<h۲>راهبند ستونی الکتروهیدرولیک</h۲>

محصولی است منحصر به فرد جهت بالا بردن امنیت محیط و ورودی هایی که حداکثر ایمنی باید در آنها رعایت گردد. این نوع راهبندها علاوه بر زیبایی از لحاظ امنیتی دارای قدرت فوق العاده بالایی می باشند.

راهبند ستونی یا بولارد دورژانس

چراغ های چشمک زن که در اطراف سیلندر تعبیه شده در هنگام حرکت کاملا قابل مشاهده بوده و امکان برخورد اتومبیل با راهبند را غیر ممکن می سازد.
بدنه راهبند از جنس استیل الکتروفورزمی باشد. قطعات سیستم از قبیل موتور ، پمپ و پیستون هیدرولیک در داخل بدنه راهبند و در یک محفظه حلقه ای در بتن قرار گرفته که داخل زمین کار گذاشته می شود و دارای بالاترین سطح مقاومت در مقابل آب و هوا می باشند.
در هنگام قطع برق و مواقع اضطراری ، بوسیله کلید مخصوص و رعایت دستورالعمل مربوطه، خلاص کردن سیستم و پایین آوردن سیلندر امکانپذیر می باشد.

خدمات درب اتوماتیک

راهبند های ستونی دارای انواع مختلفی با قدرت تحمل متفاوت در مقابل برخورد می باشند که با توجه به نوع کاربرد و نیاز محیط انتخاب می گردند.

راهبندهای ستونی یا همان بولارد دارای دو دسته بندی اصلی می باشند که راهبندهای دسته اول بیشتر برای محیطهای مسکونی، اداری و تجاری که از لحاظ امنیتی زیاد مهم نیستند استفاده می شوند و راهبندهای دسته دوم برای محیطهای نظامی و محیطهایی که از لحاظ امنیتی بسیار مهم می باشند مورد استفاده قرار می گیرند.

<h۲>راهبندهای ستونی هیدرولیک فادینی</h۲>

جهت کنترل و یا جلوگیری از ورود جریان ترافیک به مناطق عمومی و اختصاصی می باشد.
راهبندهای ستونی در قطرهای متفاوت از ۱۰۰ الی ۲۷۵ میلیمتر با ضخامت های از ۴ الی ۲۰ میلیمتر و در ارتفاع های مختلف قابل ارائه می باشد.
ضخامت بدنه بولارد ۲۰ میلی متر به ارتفاع ۱۰۰ سانتی متر از سطح زمین می باشد و بعلاوه ۴۰ سانتی متر آن داخل زمین است تا در صورت برخورد خودرو با بولارد بتواند براحتی وسیله نقلیه را درجا متوقف نماید.

خدمات درب های اتوماتیک دورژانس

شرکت فنی مهندسی دورژانس با 27 سال سابقه درخشان در زمینه فروش،نصب و تعمیر انواع راهبند های  ایرانی و خارجی و نماینده انحصاری محصولات ایتالیا در ایران مفتخر است که بصورت 24 ساعته در حال خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد.

شما میتوانید از طریق وبسایت ما با محصولات ما و تیم دورژانس یبیشتر آشنا شوید و همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان دورژانس با شماره زیر تماس بگیرید:

69 33 00 91 -021

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *