مطالب دورژانس

علت لرزش درب اتوماتیک شیشه ای دورژانس

لرزش درب اتوماتیک شیشه ای دورژانس

علت لرزش درب اتوماتیک شیشه ای چیست؟

اگر درب اتوماتیک شیشه ای ساختمان شما با لرزش مواجه باشد، لت ها به خوبی باز و بسته نمیشوند و درنتیجه کیفیت درب شما به شدت افت خواهد کرد. چنین وضعیتی به برد موتور آسیب خواهد رساند و مدار را نیز تحت تاثیر قرار می دهد.

این لرزش به دلایل و عوامل مختلفی بستگی دارد که عبارتند از:

1- فرسایش هنگرهای پلاستیکی. معمولا مشکل اصلی بر اثر فرسایش هنگرهای پلاستیکی است. زمانی که این هنگر ها کیفیت اولیه ی خود را از دست داده و به نوعی آسیب دیده و تخریب شده اند، با لرزش سکوریت اتوماتیک مواجه خواهیم شد.
2- سفت یا شل بودن تسمه. مورد بعدی به سفت یا شل بودن تسمه مربوط می شود. در صورتی که تسمه بیش از اندازه سفت بسته شده یا خیلی شل باشد، با لرزش درب روبرو می شویم.
3- ارتفاع زیاد درب. اگر ارتفاع درب بیش از استاندارد معمول باشد درب دچار لرزش خواهد شد.
4- عدم نصب صحیح راهنمای کف. شل یا سفت بودن زیاد از حد راهنمای کف، موجب لرزش سکوریت اتوماتیک شده و صدای ناخوشایندی نیز به اضافه ی آن تولید خواهد کرد.
5- سبک بودن درب. توجه داشته باشید که جنس قطعات درب شیشه ای اتوماتیک و خود شیشه ی به کار رفته در ساخت لت ها، باید تناسب درستی با سایز و ابعاد آن داشته باشد. در صورتی که برای لت های بزرگ، از شیشه های ضعیف و بی کیفیت و سبک استفاده شود، حین باز و بسته شدن، لرزش به وجود آمده و لت ها نمی توانند به خوبی روی ریل حرکت کنند. به همین علت اکیدا توصیه میشود برای خرید و نصب درب اتوماتیک شیشه ای خود با شرکتی معتبر و دارای خدمات پس از فروش همکاری بفرمائید.
6- تنظیم نبودن قدرت یا سرعت موتور.اگر سرعت موتور زیاد باشد، برای کنترل آن مشکل به وجود آمده و لت ها حین جا به جایی در ریل نادرست حرکت می کنند. همین موضوع باعث ایجاد لرزش و سر و صدای اضافی خواهد شد.

شرکت فنی مهندسی دورژانس با 27 سال سابقه درخشان در زمینه فروش،نصب و تعمیر انواع درب های اتوماتیک ایرانی و خارجی و نماینده انحصاری محصولات ایتالیا در ایران مفتخر است که بصورت 24 ساعته در حال خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد.
شما میتوانید از طریق وبسایت ما با محصولات ما و تیم دورژانس یبیشتر آشنا شوید و همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان دورژانس با شماره زیر تماس بگیرید:

69 33 00 91 

خدمات درب اتوماتیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *