مطالب دورژانس

صنایع تولیدی درب اتوماتیک دورژانس

شرکت دورژانس با تکیه بر توانایی ، مطالعات و بررسی های مختلف ، بهره گیری از تجربیات و شناخت کافی از صنعت درب اتوماتیک اقدام به ارائه محصولات خود نموده است. این خدمات و محصولات در نوع خود جزء بهترین و با کیفیت ترین و شناخته شده ترین اتوماسیون درب اتوماتیک می باشد. دارا بودن معتبرترین استانداردهای بین المللی به همراه گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش این محصولات متضمن کیفیت بالای آنها است. شما می توانید برای سفارش انواع درب تولیدی درب اتوماتیک درآذین با ما تماس بگیرید.

درب اتومات دورژانس
سیستم بی سیم
درب اتومات

صنایع تولیدی درب اتوماتیک دورژانس

صنایع درب اتوماتیک شیشه ای و کرکره های پارکینگی را از برندی ایرانی بخرید. اما با قیمت ایرانی و البته با کیفیت درجه یک آلمانی و ایتالیایی. بهترین یراق آلات و تجهیزات مورد استفاده در آنها که باعث می شود با صرف هزینه ای معقول محصولی با طول عمر و دوام بسیار عالی خریداری کنید.

تولید نصب و فروش لوازم درب اتوماتیک و کرکره برقی

گروه فنی مهندسی صنایع درب اتوماتیک شرکت دورژانس  با چند سال سابقه درخشان در زمینه تولید, نصب و فروش لوازم درب های اتومات, فروش انواع جک پارکینگی, نصب و راه اندازی انواع درب اتوماتیک, کرکره ی اتوماتیک,کرکره برقی شفاف, درب بازکن برقی, جک پارکینگی, درب اتوماتیک پارکینگی  آماده مشاوره و ارائه خدمات به هموطنان عزیز می باشد.

دلایل مشتریان ما برای انتخاب محصولات دورانس

تنوع محصول

شرکت دورژانس با دارا بودن انواع درب اتوماتیک و کرکره برقی و درب های شیشه ای ایرانی و خارجی در خدمت شما عزیزان می باشد. تمامی نیاز های شما را از ابتدا تا انتها برآورده می نماید.

 

صرفه جویی در وقت

با توجه به دارا بودن تمامی لوازم و پرسنل کافی خدمات در سریع ترین زمان ممکن انجام می شود.

 

داشتن پرسنل تخصصی

تمامی پرسنل دورژانس حرفه ای و کار ازموده می باشند تا در سریع ترین زمان ممکن و دقت بالا خدمات این شرکت را ارائه دهند.

گارانتی محصولات

تمامی محصولات این شرکت داری گارانتی معتبر می باشد. مشتریان گرانی می توانند با خیالی آسوده اقدام به خرید از این فروشگاه نمایند

خدمات پشتیبانی

این شرکت خود را در برابر مشتریان مسئول دانسته و در صورت نیاز مشتریان برای نصب و یا مشکلات پیش آمده از محصولات فروخته شده پشتیبانی می نماید. پرسنل ما در بخش پشتیبانی آماده پاسخگویی و رفع مشکلات شما عزیزان هستند.

 

021-72239

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *