مطالب دورژانس

سنسور های ترکیبی درب اتوماتیک دورژانس

همانطور که می دانید استفاده از سنسور ها (حسگرها) برای درب های اتوماتیک امری ضروری می باشد. سنسور های ترکیبی درب اتوماتیک از انواع سنسور های مورد استفاده برای درب اتوماتیک هستند و همانطور که از نام آنها پیداست ترکیبی از سنسور مادون قرمز و سنسور مایکروویو می باشند.
سنسور مایکروویو یا صوتی سنسوری پیشرفته تر از سنسور مادون قرمز است اما مسئله ای که در این نوع سنسور ها مطرح است همانطور که قبلا گفته شد، این است که هرگونه جسم متحرکی در اطراف سنسور و در مسیر فرکانس های آن قرار گیرند مدار کنترل، پیام باز شدن درب اتوماتیک را ارسال می کند. در صورتی که درب اتوماتیک نباید برای هر جسم متحرکی از جمله حیوانات باز شود. پس بهترین حالت استفاده از این نوع سنسور همراه با سنسور مادون قرمز و بصورت ترکیبی می باشد.
تشخیص حرکت:
سنسور مایکروویو امکان تشخیص سریع هر حرکتی که از هر زاویه ای به آن نزدیک می شود در ناحیه وسیع ای را دارد و این باعث می شود درب توسط این سنسور به راحتی باز شود. مناطق حضور و تشخیص حرکت را می توان به طور مستقل تنظیم کرد. با انتخاب سوئیچ می توان قسمت مادون قرمز فعال را فقط روی ایمنی یا ایمنی و فعال سازی تنظیم کرد. عملکرد یک جهته باعث می شود که در هنگام دور شدن از درب ، درب سریعتر بسته شود و این امر به صرفه جویی قابل توجه انرژی کمک می کند.
مهم ترین مزیت سنسور ترکیبی درب اتوماتیک ایمنی بسیار بالای سنسور در مقابل اجسام بین درب اتوماتیک می باشد. از دیگر مزایای سنسور ترکیبی می توان به سرعت عمل بالای این سنسور در هنگام رفت و آمد از درب اشاره کرد.
در هنگام انتخاب درب اتوماتیک بهتر است که حتما از قابلیت ها و امکانات سنسور و نوع سنسور به کار رفته بر روی درب اتوماتیک مد نظر خود مطلع شوید تا بدانید که بر روی درب شما از چه نوع سنسوری و با چه قابلیت ها و توانایی هایی استفاده شده است.

شرکت فنی مهندسی دورژانس با 27 سال سابقه درخشان در زمینه فروش،نصب وسنسور های  اتومات ایرانی و خارجی و نماینده انحصاری محصولات ایتالیا در ایران مفتخر است که بصورت 24 ساعته در حال خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد.

شما میتوانید از طریق وبسایت ما با محصولات ما و تیم دورژانس یبیشتر آشنا شوید و همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان دورژانس با شماره زیر تماس بگیرید:

69 33 00 91 -021

خدمات درب اتوماتیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *