مطالب دورژانس

ساخت انواع کرکره برقی دورژانس

ساخت انواع کرکره برقی

ساخت کرکره برقی تا حدود چند سال پیش در کشورمان به دلیل تحریم ها و نداشتن دانش فنی لازم در این زمینه امکان پذیر نبود اما در حال حاظر با دارا بودن علم فنی و مورد نیاز و خوشبختانه با حمایت های دولت توانسته ایم تا حد زیادی در این زمینه و صنف پیشرفت زیادی داشته باشیم و بی نیاز از کشورهای بیگانه راه خودمان را ادامه بدهیم.

البته باز هم در برخی موارد نیاز داریم که یک سری از مواد اولیه از طریق گمرک وارد کشور شود ولی سعی داشتیم تا در این زمینه هم تحقیق و توسعه های لازم را توسط واحدهای فنی و R&D داشته باشیم و این مواد را هم خودمان تولید کنیم خوشبختانه در این زمینه با لطف پروردگار متعال بسیار جلو هستیم و کرکره برقی را به کشورهای زیادی صادر میکنیم که این یک اتفاق و خبر خوبی برای ما ایرانیان است.

مراحل ساخت کرکره برقی دورژانس

برای ساختن کرکره برقی باید مراحلی را طی کنیم اگر در انجام هر کدام از این مراحل خطایی صورت بگیرد ممکن است در نهایت پروژه شما دارای عیب و ایراد فنی باشد پس نیاز است که در ساخت کرکره برقی از افراد  خبره استفاده کنید تا با رعایت اصول و پروتکل های جهانی این امور با نهایت دقت انجام شود اولین مرحله ساخت کرکره برقی اندازه گیری طول وعرض و ارتفاع محل نصب است و طبق آن باید کرکره برقی ساخته شود.

حتی اگر یک میلی متر هم در محاسبه اعداد  و اندازه ها اشتباهی رخ بدهد ممکن است کرکره برقی دچار مشکل شود و یا حتی امکان نصب آن وجود نداشته باشد.

مرحله بعدی و دوم ساخت ریل برای نصب است که باید از قوطی برای ساخت آن استفاده کرد در حال حاضر شرایط نصب نهایی کرکره برقی برای ما فراهم شده است و کافیست تیغه ها و موتور کرکره برقی را به محل مورد نشر حمل کنیم تا مراحل ساخت کرکره برقی را به پایان برسانیم و آنرا کامل کنیم پس از نصب نیاز است تا چندین بار عملکرد کرکره برقی تست شود تا اگر نقص احتمالی در آن دیده شد به محض اطلاع برطرف شود.

تنوع کالا در ساخت همیشه حرف اول را در تجارت و بیزینس میزند اگر تنوع و تعداد کرکره برقی تولید شده توسط ما کم باشد میتواند تاثیر منفی در روند شرکت و فروش ما داشته باشد .

ساخت کرکره برقی با استانداردهای جهانی

هر چه قدر که ما در حوزه ساخت کرکره برقی فعال و بی نیاز باشیم باز هم نیاز داریم که یک سری تاییدیه ها و استانداردها را از کشورهایی که اولین تولید کننده کرکره برقی بوده اند دریافت کنیم زیرا باید محصول ما از دید جهانی و دنیا استاندارد باشد تا بتوان آنرا صادر کرد و یا حتی در داخل کشور هم از آن استفاده کرد و ما در شرکت خودمان تحت لیسانس شرکت های معتبر خارجی کرکره برقی تولید میکنیم و به هیچ عنوان از دستورات و ویژگی های تعیین شده برای ساخت کرکره برقی سرپیچی نمیکنیم.

قیمت کرکره برقی همیشه زبان زد همگان بوده و به دلیل اختلاف قیمت آن با کرکره های قدیمی و منسوخ شده کمی افراد را در خرید آن مردد میکند اما مطمئن باشید که هیچ وقت نمیتوان کرکره برقی را با درب های قدیمی مقایسه کرد و کارآیی کرکره بسیار بیشتر و بهتر از سایر نمونه هاست.

ساخت کرکره برقی صنعتی دورژانس

ساخت کرکره برقی صنعتی با حساسیت های امنیتی بیشتری همراه است چرا که اهمیت انبار ها  و کارگاه ها بسیار زیاد است و سرمایه های هنگفتی در آنها نهادینه شده است.

شرکت فنی مهندسی دورژانس با 27 سال سابقه درخشان در زمینه فروش ،نصب و تعمیر انواع کرکره برقی ایرانی و خارجی و نماینده انحصاری محصولات ایتالیا در ایران مفتخر است که به صورت 24 ساعته در حال خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.
شما می توانید از طریق وبسایت ما با محصولات و تیم دورژانس بیشتر آشنا شوید و همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان دورژانس با شماره  02191003369 تماس بگیرید.
خدمات درب اتوماتیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *