مطالب دورژانس

ریل و قرقره درب اتوماتیک شیشه ای دورژانس

درب اتوماتیک شیشه ای دورژانس از نوع کشویی یا ریلی به سبب ویژگی های منحصربه فردی که دارد جهت انواع مکان ها قابل استفاده میباشد.

برای نصب این نوع از درب ها باید از یراق آلات درب ریلی شیشه ای که مخصوص نصب همین نوع درب میباشد استفاده نمود. 

ریل و قرقره درب شیشه ای دورژانس

یراق آلات درب ریلی شیشه ای شامل چه چیزاهایی میشود؟

برای ریلی کردن درب شیشه ای نیاز به یراق آلاتی است که مهم ترین آن عبارتند از: ریل و قرقره.

یراق آلاتی که جهت نصب درب های اتوماتیک شیشه ای کشویی استفاده میشوند باید بسیار باکیفیت و مرغوب باشد زیرا این نوع درب ها معمولا جهت مکان های پر تردد و پر رفت و آمد استفاده میشوند و استفاده از یراق نامرغوب و ارزان باعث خرابی های دائم درب خواهد شد.

تشخیص این یراق آلات مرغوب و نامرغوب برای افرادی که تخصصی در این حوزه ندارند مشکل است و باتوجه به ازدیاد انواع جنس در بازار با متریال های مختلف احتمال اینکه در انتخاب به اشتباه بیوفتید بسیار زیاد است.

پس بهتر است در ابتدا یک شرکت قابل اعتماد با رزومه قوی در زمینه درب اتوماتیک بیابید و با اطمینان به شرکت درب اتوماتیک شیشه ای خود را سفارش دهید.

دورژانس درب سازان ایمن فک با رزومه ای درخشان در زمینه درب اتوماتیک شیشه ای آماده خدمت رسانی صادقانه به شما عزیزان میباشد.

انواع ریل و قرقره

برای حرکت درب شیشه ای دورژانس بصورت کشویی نیاز به ریل است تا شیشه ها با فریم یا بدون فریم بر روی آن جابجا شوند.

قرقره یراقی ست که بر تمام درب های ریلی و کشویی نصب میشود و وظیفه آن جابجایی آرام و روان درب بر روی ریل است. نوع ریل و قرقره نیز بسته به جنس ، وزن و ابعاد درب متفاوت هستند.

هر درب اتوماتیک شیشه ای کشویی برای حرکت روان و درست نیاز به دو قرقره دارد. همچنین، برای حرکت مستقیم و بدون لغزش ، یک راهنمای پلاستیکی یو شکل، شیشه را در بر می گیرد و از تکان خوردن درب در هنگام حرکت جلوگیری می کند.

ریل های مورد استفاده جهت درب اتوماتیک شیشه ای کشویی دورژانس معمولا از جنس آلومینیوم و در اندازه 3 متری تولید میشوند. قرقره نیز از جنس سرب و با تحمل وزن 80 و 100 کیلو است. قرقره در دو مدل آویز و فکی تولید و عرضه میشود که هرکدام به شکلی متفاوت بر روی درب نصب میشوند.

قرقره آویز: برای نصب این نوع قرقره برروی درب باید در شیشه سوراخ ایجاد نمود.

قرقره فکی: این نوع قرقره شیشه را در برمیگیرد و نیازی به ایجاد سوراخ در شیشه نیست.

برخی از قرقره ها نیز، هم آویز هستند، هم فکی. یعنی، هم نیاز به ایجاد سوراخ دارند و هم شیشه را به صورت فکی نگه می دارند.

درب اتوماتیک شیشه ای دورژانس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *