مطالب دورژانس

ریل درب اتوماتیک شیشه ای دورژانس

ریل درب اتوماتیک شیشه ای دورژانس
ریل یکی از اصلی‌ترین قسمت‌هایی که در تمامی درب‌ های اتوماتیک دورژانس وجود دارد و به‌عنوان یراق آلات درب اتوماتیک دورژانس در نظر گرفته می‌شود، ریل درب اتوماتیک شیشه ای است.

عملکرد ریل درب اتوماتیک شیشه ای دورژانس

ریل قطعه‌ای مقاوم و از جنس آلومینیوم است که در قسمت فوقانی درب اتوماتیک شیشه ای قرار می‌گیرد.

این قطعه دارای شیارهای متعددی است که قطعات مختلف دیگر ازجمله کنترل باکس، موتور، تسمه، هنگر و دیگر اجزای درب اتوماتیک بر روی آن نصب می‌شوند.

تمامی این قطعات به‌وسیله‌ی پیچ سرهای خود محکم می‌شوند. اتصال شیشه به شیارهای ریل از طریق غلطک یا هنگر ها امکان‌پذیر است.

غلطک (هنگر) ازیک ‌طرف بر روی شیارهای ریل قرار می‌گیرند و از سوی دیگر به پیرابند ها متصل می‌شوند و درب به‌صورت نرم و روان بر روی این شیارها به حرکت درمی‌آید.

در واقع هنگر ها از طرف دیگر بر روی لت‌ها نصب می‌شوند و در داخل ریل در قسمت سطح مقطع به‌صورت کشویی قرار می‌گیرند و بدین ترتیب حرکت‌های درب اتوماتیک را در حالات مختلف امکان‌پذیر می‌سازند.

قیمت درب اتوماتیک باتوجه به ساختار درب و وجود تنوع مدل در اپراتور دارای تنوع بسیاربالایی است.

یکی ازمهم ترین عوامل جهت کارکرد درب پس ازانتخاب محصول نصب آن است. بخصوص نصب درب اتوماتیک شیشه ای دورژانس که به علت وجود شیشه و فریم دارای اهمیت نصب فراوانی است زیرا که با عدم صحیح نصب درب شیشه ای اتوماتیک امکان شکستگی شیشه وفریم ویا کج شدن فریم وجوددارد که باعث ازبین رفتن محصول وهزینه های انجام شده درپروژه میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *