مطالب دورژانس

دلیل استفاده از ریموت غیر فابریک دورژانس

ریموت غیر فابریک دورژانس

با ریسک هایی که برخی ریموت های غیر فابریک دارند پس چرا از ریموت غیرفابریک استفاده میشود ؟

1- تفاوت قیمت با ریموت اصلی:
برخی از ریموت های فابریکی جک های پارکینگی خارجی بیش از 5 و حتی بیشتر از ریموت های غیر فابریکی قیمت دارند و برای خریدار اصلا توجیه ندارد که برای وسیله ای که ریسک شکستنش بالاست آنقدر هزینه کند. همین دلیل کافی است که بسیاری به سمت ریموت های ارزان تر سوق داده شوند.

2- نایاب شدن ریموت اصلی:
در چند سال اخیر بسیاری از جک های پارکینگی خارجی دیگر وارد نمی شوند و به همین دلیل ریموت این جک ها نیز نایاب شده و چاره ای جز استفاده از ریموت غیر فابریک وجود ندارد.

3- سهولت در کپی برداری:
این که به راحتی بتوان از یک ریموت کنترل تکثیر کرد در اولویت بسیاری از افراد است و همین موضوع باعث می شود ریموت های بلوتوثی و در کنار آن لرنینگ به شدت محبوب شوند.

ریموت بلوتوثی را می توان با نزدیک کردن به یک ریموت لرنینگ و بدون نیاز به حضور تکنسین در محل نصب جک های پارکینگی ست نمود که این سهولت باعث می شود ریموت بلوتوثی درب پارکینگ دورژانس بسیار محبوب باشد.

مراحل استفاده از ریموت های غیر فابریک

برای اضافه کردن ریموت غیر فابریک از هر مدل لرنینگ یا هاپینگ می بایست یک گیرنده یا رسیور ریموت درب اتوماتیک خریداری کرد و با توجه به ورودی های مدار کنترل آن را به مدار اضافه کرد تا بعد از فشردن هر دکمه، این دستور به رسیور ارسال و رسیور آن را به مدار کنترل انتقال دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *