مطالب دورژانس

دستگاه سیموت یا ریموت؟ پیشنهاد دورژانس چیست؟

درب اتوماتیک پارکینگ را میتوان با روش های مختلف و بوسیله دستگاه های مختلف باز و بسته کرد. یکی از آن دستگاه ها،دستگاه سیم کارتی سیموت است. این دستگاه از طریق سیم کارت درب اتوماتیک پارکینگ شما را باز میکند اما مزایا و معایبی نیز دارد. شاید این سوال در ذهن شما نیز بوجود آمده باشد که دستگاه سیموت یا ریموت؟ 

سیموت یا ریموت؟

دستگاه سیموت، یک مدار با طراحی خاص است که به شما این امکان را میدهد که با استفاده از گوشی تلفن همراه و سیم کارتتان جک اتوماتیک پارکینگی خود را باز و بسته کنید.

طرز کار این دستگاه به این شکل است که یک سیم کارت داخل جک اتوماتیک قرار میگیرد و شماره های مجاز، کسانی که مجازند درب را باز و بسته کنند، برای دستگاه تعریف میشود. پس از آن ساکنین برای ورود و خروج کافیست از سیم کارت های مجاز تماسی با سیم کارت درون دستگاه بگیرند. با این تماس درب باز میشود برای بسته شدن درب باید یک تماس مجدد با سیم کارت درون دستگاه گرفته شود. این کار برای شما هزینه ای نخواهد داشت زیرا تماس ها وصل نمیشوند و فقط در حد یک تماس ناموفق هستند.

یکی از مواردی که باید حتما به آن توجه کنید این است که در برخی از پارکینگ ها سیکارت آنتن دهی ندارد. در چنین مواردی اگر از دستگاه سیموت استفاده شود باعث دردسر و هدر رفتن وقت شما میشود زیرا برای برقراری تماس باید نزدیک درب شوید. پس در این صورت حتما توصیه میشود از ریموت کنترل های معمولی استفاده شود.

نکته بعدی که باید به آن توجه کرد این است که اگر بخواهید سیم کارت داخل دستگاه را تعویض کنید (مثلا صاحب سیم کارت قبلی نقل مکان کرده باشد و سیم کارت خود را نیز با خود برده باشد)، کنترل باکس جک باید توسط تکنسین باز شود و این این کار هزینه ای برای شما خواهد داشت. اما استفاده از ریموت کنترل این مشکل را ندارد.

با استفاده از دستگاه سیموت هرجایی که باشید میتوانید تنها با یک تماس درب اتوماتیک پارکینگ خود را باز و بسته کنید اما ریموت کنترل ها برد محدودی داردند.

در آخر پیشنهاد دورژانس استفاده از ریموت کنترل و یا استفاده همزمان ریموت و دستگاه سیموت میباشد.
سیموت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *